Stankonia Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hei. Jeg skal på ferie (til mallorca:) snart og kommer til å få mensen midt i uka mens jeg er der. Var hos legen og spurte om tabletter for å utsette mensen. men det jeg glemte å spørre om og det viktigste, var om dette var farlig? Jeg kommer til å utsette mensen en hel måned, altså hopper over denne måneden på en måte! Lurte på om noen vet om dette er farlig eller ikke??? På forhånd takk for alle svar! 0 Siter
Gjest ikke farlig Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Går du på p-piller eller skal du bruke andre piller for å utsette mensen? Pillene er ikke farligere enn p-piller. Men syklusen din kan bli litt "rotete" de neste månedene. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 synes å huske at det ikke går an å utsette en hel mnd, hvis du har fått sånne piller for å kun utsette mens med.. mensen kommer med en gang du slutter å ta pillene (og husker jeg ikke helt feil, fikk man bare 10 piller). Kan ikke huske bivirkninger, men husker at det tok litt tid før mens ble regulær igjen 0 Siter
Stankonia Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 har ikke fått piller til å utsette det med nei, fikk bare beskjed om å hoppe over de hvite pillene på p-pille brettet og starte på ett nytt brett med engang jeg var feridg med det gamle... P¨å denne måten uteble mensen til neste måned igjen... Er litt skeptisk til dette. Skal høre med en annen lege imorgen... Hva er eventuelle bivirkninger a? 0 Siter
Icora Panter Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Tror du ikke legen ville nevt det om det var farlig når han ga deg dem?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.