girlfriend Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ja jeg har sagt dette flere ganger, ganske klart og tydelig. Men han er av naturen ikke særlig kosete av seg. Derfor er det ikke så lett for han å gjøre noe med det. Men som familieterapeuten sa til han er dette noe han må lære seg og gjerne det ikke er naturlig i begynnelsen, men at han må gjøre det for det. Vet også at dersom jeg hadde blitt sammen med min "elsker" ville den grå hverdagen innhentet oss også, men kjenner han og vet at han har helt andre egenskaper, ikke bare på det området, men på flere andre som jeg savner hos min mann. Takk for svar, og for at du ikke skriver dritt, men gir et seriøst svar selv om jeg har vært utro. Er igrunnen bannlyst å nevne at en har vært utro på dette forumet. Ja, det er ikke populært, ihvertfall ikke for jenter å innrømme at man har vært/vil være utro..Se bare innlegget som søker råd fra menn, vi er jo utro bitcher..men dem og det sier nå jeg.Du kan vite at du ikke er alene! det syns jeg var veldig godt ihvertfall. Trenger "veninneråd" så sårt nå, men kan ikke/vil ikke fortelle dette til noen av mine veninner:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154304-jeg-er-s%C3%A5-frustreret/page/2/#findComment-990681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mio, min mio Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ja, det er ikke populært, ihvertfall ikke for jenter å innrømme at man har vært/vil være utro..Se bare innlegget som søker råd fra menn, vi er jo utro bitcher..men dem og det sier nå jeg.Du kan vite at du ikke er alene! det syns jeg var veldig godt ihvertfall. Trenger "veninneråd" så sårt nå, men kan ikke/vil ikke fortelle dette til noen av mine veninner:( Jeg kan og vil heller ikke fortelle noe til mine venninner. Hørtes ut som en god ide å "snakke" sammen inne på kvinneguiden. Vi får avtale en tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154304-jeg-er-s%C3%A5-frustreret/page/2/#findComment-991016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja, det er ikke populært, ihvertfall ikke for jenter å innrømme at man har vært/vil være utro..Se bare innlegget som søker råd fra menn, vi er jo utro bitcher..men dem og det sier nå jeg.Du kan vite at du ikke er alene! det syns jeg var veldig godt ihvertfall. Trenger "veninneråd" så sårt nå, men kan ikke/vil ikke fortelle dette til noen av mine veninner:( Det var jeg som skrev "utro bitch", samtidig som jeg svarte "mio, min mio" saklig. Der er forskjell på utroskap. Slik jeg så det var "utro bitch" en kald person som ga blaffen i mannen sin. Hun var utro fordi hun hadde lyst og brydde seg lite om han. "mio, min mio" derimot var mer reflektert. Hun viste at hun ikke var komfortabel med dette. Hun var mer et offer for omstendighetene. Hun ønsket å gjøre det rette, men visste ikke hva dette var. Jeg hudfletter ikke alle som har vært utro, men det er forskjell på de som har mistet kjærligheten til sin mann, men ikke vil bryte pga barn o.l. og som gjerne ikke har vært utro mange gangene, og de som er notorisk utro og gir blaffen i den andres følelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154304-jeg-er-s%C3%A5-frustreret/page/2/#findComment-991278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.