Gå til innhold

Hvem sier sex ikke kan inneholde latter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under kosinga i går kveld ble vi veldig forstyrret av en veldig så innpåsliten flue...som vi ikke klarte å få has på.

Halvdelen smyger seg nedover mot hjertet (!) mitt og skal begynne sin drevne lek der nede og jeg sier at ser han flua så får han se å klappe til den...

Vi ligger slik at det snart blir 69 - han er på plass - og jeg merker flua litt her og der og plutselig ser jeg for meg at vi er på plass i stillingen, jeg synes jeg kan se for meg flua på skinka hans og at jeg klasker til...en real smekk...

Synet er så latterlig at jeg spruter ut i latter...og når jeg setter igang så ler jeg så magen krøller seg og tårene triller...

Halvdelen humrer men fortsetter...selv om han burde vite at slike latteranfall er rimelig vanskelige å stoppe hos meg...

Til slutt må jeg pipe frem : "jeg klarer ikke detta jeg, kom og kyss meg..."

Halvdelen lurer på - med et lattermildt glimt i øyet - om det er ballene hans jeg ler av og jeg må fortelle om mitt noe vrange syn...synes liksom jeg kunne se hans overraskede blikk midt i slikkinga om jeg hadde smekket til ham der bak...

Historien endte godt da...han kysser så deilig så det fortsatte i alvorlighet etter en stund...og han gir meg tre himmelske rundturer der nede før jeg tar meg av ham.

Hvem sier sex ikke kan inneholde humor og latter ;)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

27

• tommy's tiger

17

• petter smart

7

• Icora Panter

7

tommy's tiger
Skrevet

Nei, altså er det noen som sier det da?? Latter og humor er da en VIKTIG del av sex og lek??!!

Men altså 69 også var han ved hjertet ditt?

Gjest Fjomsen
Skrevet

Nei, altså er det noen som sier det da?? Latter og humor er da en VIKTIG del av sex og lek??!!

Det var fluen som var ved hjertet:)

tommy's tiger
Skrevet

Ok..

Skrevet

Barbert hjerte ;)

Skrevet

Nei, det var nok typen...har barbert hjerte der nede serru... ;)

tommy's tiger
Skrevet

Barbert hjerte ;)

Åja.. det burde jeg jo tenkt meg siden det er deg.. Det er du som ville ha smykke på tanna også, sant? Du er virkelig gjennomført fjortiss du?

Skrevet

Åja.. det burde jeg jo tenkt meg siden det er deg.. Det er du som ville ha smykke på tanna også, sant? Du er virkelig gjennomført fjortiss du?

Smak og behag er det noe som heter...

Nå er det slik at de rundt meg synes jeg er meget kvinnelig...

Det er noen som klarer å "bære" slikt med stil vet du...

tommy's tiger
Skrevet

Smak og behag er det noe som heter...

Nå er det slik at de rundt meg synes jeg er meget kvinnelig...

Det er noen som klarer å "bære" slikt med stil vet du...

Sånt kan vel neppe bæres med stil... Og jeg tror neppe alle de litt eldre damene jeg ser rundt omkring meg som tror de kan bruke typiske fjortiss ting faktisk får høre at de ikke burde ha det og det.. Folk er høflige vet du.. men for all del, smak og behag..

Skrevet

Sånt kan vel neppe bæres med stil... Og jeg tror neppe alle de litt eldre damene jeg ser rundt omkring meg som tror de kan bruke typiske fjortiss ting faktisk får høre at de ikke burde ha det og det.. Folk er høflige vet du.. men for all del, smak og behag..

Høflige...

Artige du...

Om du mener man ikke kan bære slikt med stil så har du nødvendigvis ikke rett vet du.

De kommentarene som er kommet om meg går gjerne til andre rundt meg og ikke direkte til meg alltid...og nei, de sier det ikke for å være høflige...

tommy's tiger
Skrevet

Høflige...

Artige du...

Om du mener man ikke kan bære slikt med stil så har du nødvendigvis ikke rett vet du.

De kommentarene som er kommet om meg går gjerne til andre rundt meg og ikke direkte til meg alltid...og nei, de sier det ikke for å være høflige...

Neida, du er sikkert den ene som faktisk kan gå med fjortiss ting selv om det er mange år siden du var det, og ikke se dum ut. Finnes sikkert noen av dem og, men jeg har aldri sett en sånn person..

Det blir liksom bare harry på eldre damer. Krampetak på ungdommen liksom.

Skrevet

Neida, du er sikkert den ene som faktisk kan gå med fjortiss ting selv om det er mange år siden du var det, og ikke se dum ut. Finnes sikkert noen av dem og, men jeg har aldri sett en sånn person..

Det er vel først og fremst Rubia selv og Rubias kjæreste som bør få ha meninger om Rubias intimfrisyre? Hva alle andre mener om saken må da være revnende likegyldig...?

Skrevet

Det er din mening...

Typen min får hauger av kommentarer om hvor sexy/fin/bra jente han har fått seg av alle kameratene sine...

Det forteller meg at det finnes flere voksne menn der ute som synes tatueringer ol er fint på rette person.

Nå skal sier at ingen av dem har sett skrevet mitt da selvsakt...

Tannlegen min er også godt voksen og han synes en ren diamant - uten gull - i tanna er lekkert...det gjør også typen - som vil betale den - og sikkert mange flere...

Vi er ikke unike tror jeg...

tommy's tiger
Skrevet

Det er din mening...

Typen min får hauger av kommentarer om hvor sexy/fin/bra jente han har fått seg av alle kameratene sine...

Det forteller meg at det finnes flere voksne menn der ute som synes tatueringer ol er fint på rette person.

Tannlegen min er også godt voksen og han synes en ren diamant - uten gull - i tanna er lekkert...det gjør også typen - som vil betale den - og sikkert mange flere...

Du kan jo være sexy uten at det har noe med dotten din eller tanna di å gjøre da.

Tannlegen vil vel selvsagt si det er stilig, for han tjener jo på det..

Tatovering var ikke emne her..

Skrevet

Det er din mening...

..du la merke til at du plutselig var kategorisert som "eldre dame"..?? Jeg sier gjør som du vil og drit i hva andre syns :)

Skrevet

Det er vel først og fremst Rubia selv og Rubias kjæreste som bør få ha meninger om Rubias intimfrisyre? Hva alle andre mener om saken må da være revnende likegyldig...?

Det har du helt rett i Gemini.

Men man blir litt oppgitt over personer som hardnakket påstår at ditt og datt er tullete/barnslig/usexy/dumt ol.og som får seg til å si at man må være den eneste i sitt slag bare forde en selv ikke liker "ideen".

Det forteller meg at personen selv må være noe ung og umoden for når man vokser til så lærer man seg at folk er forskjellige og at man ikke kan dra alle under en kam.

En av gavene ved å bli voksen er å kunne la ting og tang passere uten nødvendigvis ha en sterk mening om alt, synes nå jeg da.

:)

Skrevet

..du la merke til at du plutselig var kategorisert som "eldre dame"..?? Jeg sier gjør som du vil og drit i hva andre syns :)

Fjortis og eldre dame på samme tid...det er vel i pose og sekk vel ;)

Skrevet

Du kan jo være sexy uten at det har noe med dotten din eller tanna di å gjøre da.

Tannlegen vil vel selvsagt si det er stilig, for han tjener jo på det..

Tatovering var ikke emne her..

Tannlegen min vil helst ikke tjene på det...en ren diamant må bores inn og en tannlege vil nødig bore hull i en ellers frisk og hvit tann.

tommy's tiger
Skrevet

Tannlegen min vil helst ikke tjene på det...en ren diamant må bores inn og en tannlege vil nødig bore hull i en ellers frisk og hvit tann.

Eh.. da har du nok misforstått litt. Tannleger gjør det de tjener penger på de akkurat som alle andre. De borer i tanna om du ber om det, og tar seg betalt.

Skrevet

Fjortis og eldre dame på samme tid...det er vel i pose og sekk vel ;)

bedre kan det ikke bli :) Utifra det opprinnelige innlegget i denne tråden så virker det jo som du har det helt fantastisk, så da gjør du nok noe rett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...