Gå til innhold

Hvem sier sex ikke kan inneholde latter...

Anbefalte innlegg

Hadde vært fint om folk kunne klare å ta litt kritikk også da. Når du ser deg rundt ser du sikkert mange som ser mer eller mindre latterlige ut, harry osv. Gjør det virkelig så mye om man prøver åpne øynene deres litt?

Klart folk er ulike og har ulik smak, men ikke alle ser seg selv og ser at de kanskje burde ha modifisert på noe. Det er da litt dumt å være en slik person alle snur seg etter, ler og snakker om bare fordi man SKAL gjøre som man vil?

Hvem har bestemt at DINE oppfatninger om hva som er dumt/mindre dumt osv. er de rette oppfatninger av saken?

Og hvem har gitt deg oppgaven å skulle være en oppdrager for andre voksne mennesker i samfunnet?

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

27

• tommy's tiger

17

• petter smart

7

• Icora Panter

7

tommy's tiger

Hvem har bestemt at DINE oppfatninger om hva som er dumt/mindre dumt osv. er de rette oppfatninger av saken?

Og hvem har gitt deg oppgaven å skulle være en oppdrager for andre voksne mennesker i samfunnet?

Jeg bare gjenspeiler det jeg har oppfattet av andres og mitt syn på eldre damer som tror de er fjortisser. Jeg er ikke alene med dette synet. Men jeg er jo ikke dummere enn at jeg skjønner at folk som er sånn selv ikke VIL se "porblemet".

Mange er faktisk takknemmelige for å få tilbakemeldinger på ting, de fleste folk takler det, og kan jo så bruke det til hva de vil, ikke sant?

Og om du ser det på en måte så ser h*n som går ved siden av deg det på sin måte...

Du trenger ikke forsvare verken bruk av smykker eller intimbarbering, Rubia.

Hva eventuelle "bedrevitere" mener om hva som er pent/akseptabelt av pynt på en voksen dame er ikke så interessant. Viktigste er at en trives med det selv!

tommy's tiger

Hva eventuelle "bedrevitere" mener om hva som er pent/akseptabelt av pynt på en voksen dame er ikke så interessant. Viktigste er at en trives med det selv!

Men som jeg skrev her et annet sted er det synd om trangen til å måtte ha sine meninger om hva man kler skulle gå ut over barna, evt partneren. Hvis disse er flaue eller skjemmes over personen. Det er du vel enig i?

Du ville ikke reagert dersom mannen din hevdet sin rett til å la være å kle seg "normalt"?

petter smart

Er egoismen blitt så akseptert at vi kan totalt drite i alle andre?

Hva med f.eks. barn, partnere, slekt og venner av en person som kler/ter seg på en måte som de fleste finner rar/patetisk?

Husker et program på TV for en stund siden om en gammel mann som hevdet han het Tatjana og var en russisk jente på 20 år. Han kledde seg i sjokkrosa fjortisklær og det som verre var. Er det viktigste at han trives med seg selv?

Men som jeg skrev her et annet sted er det synd om trangen til å måtte ha sine meninger om hva man kler skulle gå ut over barna, evt partneren. Hvis disse er flaue eller skjemmes over personen. Det er du vel enig i?

Du ville ikke reagert dersom mannen din hevdet sin rett til å la være å kle seg "normalt"?

Har Rubia barn?

Og uansett har de ikke noe med hva slags intimfrisering hun har..

Og hvem bryr seg om en liten sten i en tann, når en ser hva folk har av tatoveringer og piercinger..

Er nok oftest foreldrene som er flaue over ungene sånn sett..

For alt jeg vet har foreldrene mine barberte kjønnsorganer og kanskje tatoveringer på rompa. Det vet jeg ingenting om og det har jeg ikke NOE med.

Nå har ikke jeg helt A4 foreldre og da jeg var tenåring så var jeg ofte dritflau, men i dag så er jeg glad for at de er som de er... Det øker forståelsen litt når en merker at ikke alle er like perfekte og "skikkelige". ;)

Annonse

Hva med f.eks. barn, partnere, slekt og venner av en person som kler/ter seg på en måte som de fleste finner rar/patetisk?

Husker et program på TV for en stund siden om en gammel mann som hevdet han het Tatjana og var en russisk jente på 20 år. Han kledde seg i sjokkrosa fjortisklær og det som verre var. Er det viktigste at han trives med seg selv?

Sorry, men jeg syns ikke at foreldrenes intimfrisering eller eventuelle kroppssmykker av mikroskopisk størrelse er så ekstremt at det kan kalles barnemishandling, nei..

petter smart

Sorry, men jeg syns ikke at foreldrenes intimfrisering eller eventuelle kroppssmykker av mikroskopisk størrelse er så ekstremt at det kan kalles barnemishandling, nei..

Vi snakker jo i utgangspunktet om ting som vises. Hva en gjør med kroppen som ingen andre ser blir en annen diskusjon.

Det har du veldig så rett i soleil...

Jeg tar meg ikke nær av noe av dette...men artig kan det være å se svarene som hele tiden kommer.

Takk og lov er det flest av dere vidsynte og modne her inne da ;)

Dette eksempelet ditt drar du virkelig langt du...

Vi snakker om små kroppssmykker og frisering på steder der få har tilgang.

Kan vel ikke sammenlignes med eldre menn i rosa kjoler det vel.

Og i dagens moderne samfunn driter man vel knapt ut noen ved å smykke seg selv med en tannsten el.

Icora Panter

For det første så så er det bare typen som ser hennes intimbarbering.. Og liker han det så må de da vel få lov til å gjøre hva de vil? Kan ikke skjønne hva som er patetisk med det? Kan heller ikke skjønne hva som er patetisk med tannsmykke? Det er overdrevet og bruke ordet patetisk til dette...

Gjest Coronado

Neida, du er sikkert den ene som faktisk kan gå med fjortiss ting selv om det er mange år siden du var det, og ikke se dum ut. Finnes sikkert noen av dem og, men jeg har aldri sett en sånn person..

Det blir liksom bare harry på eldre damer. Krampetak på ungdommen liksom.

Det er flere voksne damer som tann smykker enn fjortiser. Så hvorfor skal alt hete fjortis når noen synes det ikke passer? Nesten litt nedverdigende mot fjortiser..

Annonse

Icora Panter

Eh.. da har du nok misforstått litt. Tannleger gjør det de tjener penger på de akkurat som alle andre. De borer i tanna om du ber om det, og tar seg betalt.

Tannleger bryr seg faktisk om pasientene sine.. De tenker ikke bare på penger nei!

Nå er det nå slik at folk er forskjellige i samme alder da...

Man har en på 40 som er gammel og en på samme alder som er ung...man kan ikke engang i dag gjette alder på folk omtrent, og det uten smykker, tatueringer eller andre duppeditter.

Og det er forskjell på folk som higer etter ungdommelighet og som ikke klarer det og folk som gleder seg med den ungdommeligheten man har.

Er vel ingen skam å kose seg med utseende sitt om det passer seg...man bør ikke bli kjerring eller gubbe bare forde alderen sier man burde være det.

Det som er veldig viktig må vel være modenheten og oppførselen man bærer med seg som person...

(Til opplysning så er jeg stolt over alderen min og higer meg ikke tilbake til ungdommen.)

Jeg har ikke tenkt å sitte på gammlehjemmet med blomstrete kjole og hårruller.Hva med deg Rubia?;o)

petter smart

Dette eksempelet ditt drar du virkelig langt du...

Vi snakker om små kroppssmykker og frisering på steder der få har tilgang.

Kan vel ikke sammenlignes med eldre menn i rosa kjoler det vel.

Og i dagens moderne samfunn driter man vel knapt ut noen ved å smykke seg selv med en tannsten el.

Som jeg har sagt i andre innlegg. Hva du gjør med din kropp som ingen andre ser er din sak, hva du gjør på soverommet likeså. Jeg snakker om ting som er synlige, f.eks. klær, hår og pynt på tennene.

Icora Panter

Hadde vært fint om folk kunne klare å ta litt kritikk også da. Når du ser deg rundt ser du sikkert mange som ser mer eller mindre latterlige ut, harry osv. Gjør det virkelig så mye om man prøver åpne øynene deres litt?

Klart folk er ulike og har ulik smak, men ikke alle ser seg selv og ser at de kanskje burde ha modifisert på noe. Det er da litt dumt å være en slik person alle snur seg etter, ler og snakker om bare fordi man SKAL gjøre som man vil?

Har du noen gang sett Rubia?? Hvis ikke, hva faen vet du hvordan hun ser ut og hvorfor skal hun da ta til seg kritikk??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...