Gå til innhold

Hvem sier sex ikke kan inneholde latter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

27

• tommy's tiger

17

• petter smart

7

• Icora Panter

7

Har du noen gang sett Rubia?? Hvis ikke, hva faen vet du hvordan hun ser ut og hvorfor skal hun da ta til seg kritikk??

Er ikke dette henne da?;o)

http://www.corpus.cam.ac.uk/cccbc/photos/albums/Miscellaneous/Katie%20in%20bad%20taste.JPG

tommy's tiger

Har Rubia barn?

Og uansett har de ikke noe med hva slags intimfrisering hun har..

Og hvem bryr seg om en liten sten i en tann, når en ser hva folk har av tatoveringer og piercinger..

Er nok oftest foreldrene som er flaue over ungene sånn sett..

For alt jeg vet har foreldrene mine barberte kjønnsorganer og kanskje tatoveringer på rompa. Det vet jeg ingenting om og det har jeg ikke NOE med.

Nå har ikke jeg helt A4 foreldre og da jeg var tenåring så var jeg ofte dritflau, men i dag så er jeg glad for at de er som de er... Det øker forståelsen litt når en merker at ikke alle er like perfekte og "skikkelige". ;)

Du har ikke tatt poenget.

Høflige...

Artige du...

Om du mener man ikke kan bære slikt med stil så har du nødvendigvis ikke rett vet du.

De kommentarene som er kommet om meg går gjerne til andre rundt meg og ikke direkte til meg alltid...og nei, de sier det ikke for å være høflige...

Mitt i inntrykk er at folk som er så desperate,er folk som kanskje ikke har et så heldig ytre,og prøver kompensere for det på en eller annen måte.

Dessverre med det resulatat at det ser veldig lite kvinnelig ut.

Annonse

Joda, det kan nok være mye av det du nevner rundt omkring.

Men jeg har ikke sakt at jeg kler meg horribelt - etter det jeg mener er det - eller ting i den duren.

Jeg har normale klær, dog noe ungdommelig for jeg har figuren til det.

Bruker ikke høyhelte sko til daglig, ikke sminke osv. Ergo er jeg ganske "fargeløs" og kan kanskje akkurat derfor smykke meg med tingen og tangen uten at det skriker.

Vet du hva? Jeg har også figur til det. Men vi som har figur til det og ikke er ungdommer lenger.(Vet ikke hvor gammel du er,men jeg er 38)føler jeg må passe på å ikke gå med FOR ungdommelige klær,fordi jeg synes det ser ekstra patetisk ut på oss som er slank.

Mye mer stil over klær som ikke sitter som pølseskinn.

Men det er min mening da.

Du høres ut litt sykelig redd ut for å bli kjerring.

Det er dette som mange misforstår.

Vet du hva? Jeg har også figur til det. Men vi som har figur til det og ikke er ungdommer lenger.(Vet ikke hvor gammel du er,men jeg er 38)føler jeg må passe på å ikke gå med FOR ungdommelige klær,fordi jeg synes det ser ekstra patetisk ut på oss som er slank.

Mye mer stil over klær som ikke sitter som pølseskinn.

Men det er min mening da.

Du høres ut litt sykelig redd ut for å bli kjerring.

Det er dette som mange misforstår.

Skjønner egentlig ikke hvorfor så mange skal diskutere utseende mitt i denne tråden, den har jo ikke så svært mye med det å gjøre til å begynne med.

Jeg er ikke sykelig redd for å bli kjerring, men holder meg ung både til sinns og i utseende.

Bruker ikke piltrange klær, det har jeg ikke sakt, men om noen er interessert i å vite det så er det gjerne bukser med sleng og noe trange topper da jeg har en figur opp jeg er fornøyd med.

Når jeg nå først holder meg så "ung" så ser jeg ingen grunn til å legge mye energi i å se eldre ut.

Folk liker meg som jeg er, både i utseende og i væremåte og da fortsetter jeg selvsakt slik.

Mitt i inntrykk er at folk som er så desperate,er folk som kanskje ikke har et så heldig ytre,og prøver kompensere for det på en eller annen måte.

Dessverre med det resulatat at det ser veldig lite kvinnelig ut.

Jeg har et ytre som jeg er veldig fornøyd med, og jeg har i alle år fått masse kompelimenter for.

I dag så er det svært mange som kommenterer min kvinnelighet både i utseende og væremåte.

Skjønner egentlig ikke hvorfor så mange skal diskutere utseende mitt i denne tråden, den har jo ikke så svært mye med det å gjøre til å begynne med.

Jeg er ikke sykelig redd for å bli kjerring, men holder meg ung både til sinns og i utseende.

Bruker ikke piltrange klær, det har jeg ikke sakt, men om noen er interessert i å vite det så er det gjerne bukser med sleng og noe trange topper da jeg har en figur opp jeg er fornøyd med.

Når jeg nå først holder meg så "ung" så ser jeg ingen grunn til å legge mye energi i å se eldre ut.

Folk liker meg som jeg er, både i utseende og i væremåte og da fortsetter jeg selvsakt slik.

Det viktigste er jo at du er fornøyd med deg selv.Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut heller.

Men sånn generelt synes jeg en alt for ungdommelig stil på damer i min alder og eldre,ofte virker mor sin hensikt. Man virker bare eldre av det,fordi det blir så malplassert,og alderen trer enda tydeligere frem.

Jeg gikk selv med slengbukser for et par år tilbake,men trodde det var ut nå.Kanskje har jeg misforstått,men det er vel ikke så enorm sleng på buksene lenger?

Ikke ta mine meniger personlig. Du ser jo at det er mange som er enig med deg.

Når det først var en diskusjon om dette,slang jeg meg på.

Deilig å kunne være anonym og kunne si akkurat hva man mener om ting og tang.

Man går jo ikke rundt og sier til folk man ser på gata at du ser harry ut heller.

Jeg ser jo ikke deg,og vet ikke hvordan du ser ut,derfor behøver du ikke bli såret. Men min mening er at piersing,tatovering,pynt på tenna og den slags er teit.

Man blir ikke noe penere av det.Går til nød an på 20-åringer.

Men det betyr ikke at jeg ikke liker folk som ser slik ut,og jeg blåser i om min venninne skulle valgt å gå slik,for man kan jo være superhyggelig for det,og ikke er det min sak heller.

Men å mene det jeg mener kan jeg vel få lov til?

Annonse

Må bare kommentere reaksjonen på innlegget ditt. At det ikke går an å glede seg på andres vegne?! Virker som folk er misunnelige, jo!

Kos deg, du! Heldigvis har du vett til å heve deg over det :-)

Det har du helt rett i mil.

Dol er desverre ikke slik det var før...da kunne man servere en eller annen historie som andre kanskje kunne ha litt glede av...nå er det bare hets så fort man smiler omtrent :)

Nei, jeg tar meg ikke det minste nær av dette, jeg vet hva jeg står for, og har såpass mange folk rundt meg som setter pris på meg for den jeg er...

Og folk som deg gjør at det fremdeles går ann å ferdes på Dol ennå.

Ha en fin kveld mil.

Det viktigste er jo at du er fornøyd med deg selv.Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut heller.

Men sånn generelt synes jeg en alt for ungdommelig stil på damer i min alder og eldre,ofte virker mor sin hensikt. Man virker bare eldre av det,fordi det blir så malplassert,og alderen trer enda tydeligere frem.

Jeg gikk selv med slengbukser for et par år tilbake,men trodde det var ut nå.Kanskje har jeg misforstått,men det er vel ikke så enorm sleng på buksene lenger?

Ikke ta mine meniger personlig. Du ser jo at det er mange som er enig med deg.

Når det først var en diskusjon om dette,slang jeg meg på.

Deilig å kunne være anonym og kunne si akkurat hva man mener om ting og tang.

Man går jo ikke rundt og sier til folk man ser på gata at du ser harry ut heller.

Jeg ser jo ikke deg,og vet ikke hvordan du ser ut,derfor behøver du ikke bli såret. Men min mening er at piersing,tatovering,pynt på tenna og den slags er teit.

Man blir ikke noe penere av det.Går til nød an på 20-åringer.

Men det betyr ikke at jeg ikke liker folk som ser slik ut,og jeg blåser i om min venninne skulle valgt å gå slik,for man kan jo være superhyggelig for det,og ikke er det min sak heller.

Men å mene det jeg mener kan jeg vel få lov til?

Alle har vi rett til vår mening, og er man voksen nok til å servere sin på en ordentlig måte blir den selvsakt også respektert.

Smak og behag er det noe som heter.

Og dont worry...jeg blir ikke det minste såret av svarene her... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...