Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tidligere ilse..

Jeg kan ikke svar deg mye, men kan forsøke.

jeg har selv måtte ta store doser GonalF over flere forsøk, og da doser på 450. Stort sett har jeg måtte ta dette i ca 12-18 dager. Siste forsøket resulterte i 8 egg (ny rekord)... men bare ett var bra innsettningsdagen. Det må ha vært et gull-egg, for nå er han snart tre år *ler*

Du får heller spørre meg, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Lykke til!!

Jeg kan ikke svar deg mye, men kan forsøke.

jeg har selv måtte ta store doser GonalF over flere forsøk, og da doser på 450. Stort sett har jeg måtte ta dette i ca 12-18 dager. Siste forsøket resulterte i 8 egg (ny rekord)... men bare ett var bra innsettningsdagen. Det må ha vært et gull-egg, for nå er han snart tre år *ler*

Du får heller spørre meg, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Lykke til!!

Heisann!

Ja, jeg vil gjerne spørre deg om noe.

Hvordan reagerte du på dosene.

Sist gang ble jeg svært "premenstruell" og var veldig snarsint. Ubehagelig, og sjefen min kommenterte mitt "uvante" humør.

Derfor er jeg nå litt spent/engstelig for denne økede dosen.

Gjest tidligere ilse.......

Heisann!

Ja, jeg vil gjerne spørre deg om noe.

Hvordan reagerte du på dosene.

Sist gang ble jeg svært "premenstruell" og var veldig snarsint. Ubehagelig, og sjefen min kommenterte mitt "uvante" humør.

Derfor er jeg nå litt spent/engstelig for denne økede dosen.

Jeg tror nok at jeg reagerte negativt på dosen, jeg sleit veldig under det fjerde forsøket mitt (første forsøk på en så høy dose).

På 5 forsøket tok jeg mye vitaminer ved siden av, og da spesielt sink og selen - som skal virke gunstig på humøret. Og det hjalp!

Jeg kan ikke nå si at jeg merket mere på humøret på høy dose enn på lav dose. Var det forskjeller, var de ikke så merkbare at jeg husker dem nå.

Jeg tror faktisk at hele settingen rundt forsøket er vel så viktig for humøret :-))

• 1 måned senere...

Har gått på Gonal -f under to forsøk og reagerte ikke så veldig. Sist gang skulle dosen økes. Kjøpte inn all medisin, det kom seg på 12000 kroner.

Heldig for meg så viste det seg at jeg var blitt gravid på egen hånd så det ble ingen ny runde. Så nå sitter jeg her med medisiner for 12000.- som går ut på dato til november. Ingen kan kjøpe eller ta imot dem, det er idiotisk det! Lykke til med ny dosering kanskje det er det som skal til!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...