Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tommy's tiger

20

• Rubia

11

• Prozak

4

• Lurveline

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest mord i juni?

psst.. Det blinker litt Maiken76 for meg her altså. Mao - ikkeno å bry seg om......

Det er bra du har funnet deg et idol her på DOL da. Skjønner at du må beundre denne personen masse siden du hele tiden spør om folk her inne er henne. Savnet går nok over, eller hvis du ønsker det hardt nok så dukker hun kanskje opp igjen?

Gjest mor i juni

Det er bra du har funnet deg et idol her på DOL da. Skjønner at du må beundre denne personen masse siden du hele tiden spør om folk her inne er henne. Savnet går nok over, eller hvis du ønsker det hardt nok så dukker hun kanskje opp igjen?

Nytt nick igjen? :-)

Gjest mor i juni

Forresten.. har visst funnet deg et idol du også, siden du har fått med deg at jeg "hele tiden spør om folk her inne er henne"

;-P

Annonse

Annonse

tommy's tiger

Du sier det ser helt fjortis ut med et hjerte.Hvordan ser det ut når man barberer av seg alt da??

For meg ser det mer voksent ut med glatt hud, enn en unatulrig formet dott. De fleste voksne har tross alt en kropp som gjør at en ikke ser ut som et barn selv uten å ha overgrodd kjønnsorgan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...