Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tommy's tiger

20

• Rubia

11

• Prozak

4

• Lurveline

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Blææ!

For meg ser det mer voksent ut med glatt hud, enn en unatulrig formet dott. De fleste voksne har tross alt en kropp som gjør at en ikke ser ut som et barn selv uten å ha overgrodd kjønnsorgan.

"De fleste voksne har tross alt en kropp som gjør at en ikke ser ut som et barn selv uten å ha overgrodd kjønnsorgan."

Og det har de ikke om de har barbert til et hjerte?

Annonse

tommy's tiger

"De fleste voksne har tross alt en kropp som gjør at en ikke ser ut som et barn selv uten å ha overgrodd kjønnsorgan."

Og det har de ikke om de har barbert til et hjerte?

For meg blir det like barnslig med hjertedott som om man skulle sminket seg med klovnesminke i ansiktet. Hvis du greier se poneget mitt. Voksne folk diller ikke med hjerter og sånn slik fjortisser gjør. Det blir bare for dumt...synes jeg... Ser du ikke at det hadde kunne sett litt barnslig ut med mikke mus fasong og sånt heller?

Gjest Voksen kvinne

virkelig an å starte en så lang tråd om dette! Sveisen på musa må da bli en helt individuell greie...eller hur? Noen glatt, noen stripe, andre hjerter, sol, måne og stjerner. So what! Hva du selv trives med må da bli det viktigste...og hva partner ønsker... sekundært. Hva som er "trendy" har da ikke noe med sin egen trivsel å gjøre...om det er skog, glatt eller dott! Jeg ønsker alle lykke til med hjerter og andre "former"...det kreves arbeid hver eneste dag:-).

Om det ser vanvittig dumt ut med f.eks. hjerte så er det kanskje det, men det er da vel heller ikke -All Verden- som skal se og kjenne det! Trivsel folkens...det er hva det gjelder:o)

virkelig an å starte en så lang tråd om dette! Sveisen på musa må da bli en helt individuell greie...eller hur? Noen glatt, noen stripe, andre hjerter, sol, måne og stjerner. So what! Hva du selv trives med må da bli det viktigste...og hva partner ønsker... sekundært. Hva som er "trendy" har da ikke noe med sin egen trivsel å gjøre...om det er skog, glatt eller dott! Jeg ønsker alle lykke til med hjerter og andre "former"...det kreves arbeid hver eneste dag:-).

Om det ser vanvittig dumt ut med f.eks. hjerte så er det kanskje det, men det er da vel heller ikke -All Verden- som skal se og kjenne det! Trivsel folkens...det er hva det gjelder:o)

Enig med deg,dette blir for dumt.

tommy's tiger

Hvorfor er dette temaet så mye dummere enn alle andre? Tok det opp for jeg må si jeg ble overrasket da jeg hørte at ei aldrene dame hadde hjerte der. Håpte liksom det ikke var vanlig for gamle med sånt.

Hvorfor er dette temaet så mye dummere enn alle andre? Tok det opp for jeg må si jeg ble overrasket da jeg hørte at ei aldrene dame hadde hjerte der. Håpte liksom det ikke var vanlig for gamle med sånt.

"Hvorfor er dette temaet så mye dummere enn alle andre?"

Jo...forde det oser gugge av det. Du spør ikke forde du lurer men forde du mener folk som ikke gjør som deg der på jordet og roter.

"Håpte liksom det ikke var vanlig for gamle med sånt."

Håpte ? Hvorfor i huleste håper du ikke det da. Du driver vel ikke å klår i trusa til aldrende damer eller ?

Og foresten..."gamle damer"...herre min...jeg er 35 jente og anser meg selvsakt ikke som gammel.

Det oser liten drittunge av deg altså.

Goood luck...

Gjest Tordenskiold

Du har skaffet deg litt av et kjipt rykte på Dol. Ikke rart når man kan lese så mye rør fra en og samme person.

Det hjelper nok ikke stort å bytte nick, maiken!

Annonse

tommy's tiger

Du har skaffet deg litt av et kjipt rykte på Dol. Ikke rart når man kan lese så mye rør fra en og samme person.

Det hjelper nok ikke stort å bytte nick, maiken!

hehe.. dere er paranoide hele hurven tror jeg... jaja.. god bedring!

tommy's tiger

Jo...forde det oser gugge av det. Du spør ikke forde du lurer men forde du mener folk som ikke gjør som deg der på jordet og roter.

Håpte ? Hvorfor i huleste håper du ikke det da. Du driver vel ikke å klår i trusa til aldrende damer eller ?

Og foresten..."gamle damer"...herre min...jeg er 35 jente og anser meg selvsakt ikke som gammel.

Goood luck...

Jeg må da kunne mene og håpe alt jeg vil uten at dere skal måtte ta dere nær av det?

Snakker om å være hårsåre..

Gjest Voksen kvinne

Goood luck...

Når tiger'n bli eldre og mer moden...eller Maiken...så forstår h*n nok hva vi mener og sier:-).

Goood luck...

Bra skrevet.

Jøye meg for et idiotisk syn. Hvem bryr seg om hva andre har/ikke har under trusa. Må være rimelig plaget, for å i det hele tatt gidde å tenke på sånt.

Lurer igrunn på hva innskriver mener med for gamle. Det er da bare flott, at folk har evnen til å leke seg, og finne på spennende ting :)

Bra skrevet.

Jøye meg for et idiotisk syn. Hvem bryr seg om hva andre har/ikke har under trusa. Må være rimelig plaget, for å i det hele tatt gidde å tenke på sånt.

Lurer igrunn på hva innskriver mener med for gamle. Det er da bare flott, at folk har evnen til å leke seg, og finne på spennende ting :)

Takk shandy :)

Om hun mener 35 er gammelt så kan du vel tenke deg hvor ung hun selv må være...

Det synes på det hun skriver også foresten.

Ja, om en plages så ille av hva andre har under trusa så er det som du sier noe riv ruskende galt i ens egen hverddag...greit nok at man har meninger men å legge så mye energi i dette vitner kanskje om at ikke alt er som det burde i livet til vedkommende.

Livet er kort, og fullt av krav og prøvelser...synes en er heldig jeg om en kan klare å krydre hverddagen og leke med slike små "detaljer" som dette og annet.

God kveld til deg :)

Takk shandy :)

Om hun mener 35 er gammelt så kan du vel tenke deg hvor ung hun selv må være...

Det synes på det hun skriver også foresten.

Ja, om en plages så ille av hva andre har under trusa så er det som du sier noe riv ruskende galt i ens egen hverddag...greit nok at man har meninger men å legge så mye energi i dette vitner kanskje om at ikke alt er som det burde i livet til vedkommende.

Livet er kort, og fullt av krav og prøvelser...synes en er heldig jeg om en kan klare å krydre hverddagen og leke med slike små "detaljer" som dette og annet.

God kveld til deg :)

Klart man skal leke seg og ha det gøy så lenge man lever. Livet er kort, og sannelig min hatt er det nok av andre ting å bekymre seg over - så man trenger litt futt og lek :)

God aften til deg også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...