Gå til innhold

Utroskap å kjøpe sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Per Atle xxxxx
Skrevet

Jeg har en dame. Men i helga var hun borte, og jeg kjøpte sex sånn som jeg har gjort tidligere uten dame. Tenkte ikke noe særlig over dette før jeg leste om ei som mente mannen hadde vært utro fordi han kjøpte sex av en hore. Er ikke kjøp av sex som å kjøpe andre varer og tjenester?. Er det ikke bare damer man møter på byen og sånt som er utroskap..eller er jeg helt på jordet nå?...litt greit å få en klargjøring liksom

Gjest Grumpy
Skrevet

Du er nok litt på jordet ja. Feil jorde, til og med... Jeg skal ikke si mer, regner med du får så det flagrer av andre senere ;)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

LOL

Det er bare utroskap hvis hun hadde lyst hår, ikke hvis hun hadde mørkt hår.

Skrevet

Forsøker du å være morsom nå - eller er du bare helt på jordet???

Selvsagt er enhver form for sex med andre enn deg selv og din kjæreste utroskap, uansett om det er penger med i bildet eller ei.

Tro meg, kjøp av sex (sammenlignet med andre former for utroskap) gjør IKKE saken noe bedre...

Skrevet

Hvis dette innlegget er seriøst....så håper jeg dama di snarest finner seg en ny kjæreste med noen flere hjerneceller.

Skrevet

Min mening: Det er utroskap dersom du ikke vil fortelle det til kjæresten din, og/eller vet at hun ikke aksepterer det.

Hva som er tillatt og ikke i deres forhold er noe dere to må bli enige om.

Hadde du likt om hun solgte sex til andre menn?

(Har selvfølgelig vanskelig for å ta innlegget ditt seriøst, men man bør jo prøve.)

Icora Panter
Skrevet

For et spørsmål!! Selvfølgelig er det utroskap å kjøpe sex!!

Hadde du likt om hun hadde sagt: Stikker å kjøper sex jeg.. Så fort du var borte??

Håper hun finner det ut og dumper deg!!

Skrevet

Etter min mening ,så er du nok helt på jordet ja.

Spør dama de, så finner du nok ut om det er utroskap eller ikke.

monique1365380367
Skrevet

Fy faen, er du helt fjern eller????

Selvfølgelig er det og kjøpe sex, og være utro!!!!

Jeg er rystet...

monique1365380367
Skrevet

LOL

Det er bare utroskap hvis hun hadde lyst hår, ikke hvis hun hadde mørkt hår.

ha ha...MORSOMT....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er selvfølgelig ikke utro når du kjøper sex og har en god grunn til å kjøpe det. Din gode grunn er jo nettopp at hølet ditt ikke var tilgjengelig for deg der og da. Når hun ikke er tilgjengelig er det heller ikke utroskap.

Det tror jeg til og med står i bibelen.

Det er tre ting som ikke er utroskap når kjærringa ikke er tilgjengelig eller generelt vrien:

- Kjøp av sex.

- Sex i fylla (ONS).

- Rævpuling av katta dersom man blir veldig full og ikke makter å dra på byen for å få seg et ligg. Som vi sier her i Odalen: Det er fitte på grisen også.

Dette er vel å regne som common knowlege.

Gjest Tulaluralura
Skrevet

He he he.

Neida - SELVSAGT kan du kjøpe sex med god samvittighet. Aldeles ikke utroskap. NEIIIIDAAAA:..

Kort spørsmål: Vil du fortelle dama di om sexkjøpet?

Min def av utroskap: Alt man gjør av sexuelle handlinger med en annen person enn den man er sammen med, som man ikke synes er OK å fortelle kjæresten om.

Skrevet

Selvsagt er det ikke utroskap. Bare hvis du kysset henne. Gjorde du det?

Skrevet

henger meg på all hets..., og plusser på at jeg synes du er en jævli patetisk fyr ettersom du velger å kjøpe sex..., snakk om å være sosialt evneveik!!

...men innlegget er nok ikke seriøst ment..., bare noen som kjeda seg og ønska litt aktion på Dol :-)

Gjest haganartis
Skrevet

Bekreftelse på hvorfor jeg velger å leve uten mann, menn er bare til hvis en får lyst på sex eller vil ha barn, ikek for kjærlighet ihvertfall.

Gjest Dovregubben
Skrevet

Du er selvfølgelig ikke utro når du kjøper sex og har en god grunn til å kjøpe det. Din gode grunn er jo nettopp at hølet ditt ikke var tilgjengelig for deg der og da. Når hun ikke er tilgjengelig er det heller ikke utroskap.

Det tror jeg til og med står i bibelen.

Det er tre ting som ikke er utroskap når kjærringa ikke er tilgjengelig eller generelt vrien:

- Kjøp av sex.

- Sex i fylla (ONS).

- Rævpuling av katta dersom man blir veldig full og ikke makter å dra på byen for å få seg et ligg. Som vi sier her i Odalen: Det er fitte på grisen også.

Dette er vel å regne som common knowlege.

*LOL*

Mange morsomme svar her :)

Gjest singel og sang
Skrevet

Bekreftelse på hvorfor jeg velger å leve uten mann, menn er bare til hvis en får lyst på sex eller vil ha barn, ikek for kjærlighet ihvertfall.

Seriøst?

Endelig EN kvinne som tenker som jeg gjør.

:-))

Skrevet

He he,regner med at du har det morsomt nå.

Her greide du å lure mange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...