Gå til innhold

Hvor ofte onanerer menn i forhold til kvinner?

Anbefalte innlegg

Nå er det sikkert forskjell på hyppighet avhenig av om en har kjæreste eller ei, samboer, kone e.l.

Jeg som spør er en singel kvinne og onanerer sjelden, onanerer bare når jeg har lyst og det er ca 1-3 ganger i mnd. Hva med dere, er du i forhold, mann eller kvinne og hvore ofte gjør du det?

Fortsetter under...

Jeg er kvinne og har så godt som nesten sluttet med det.

Men det er av den fine grunn at jeg har partner for tiden og et meget aktivt sexliv.

:)

Tja, 4-5 ganger i løpet av uka, selv om vi har sex omtrent like ofte, jeg og kona.

Deilig å være helt ego og bare tenke på seg selv.

Jeg er kvinne og har så godt som nesten sluttet med det.

Men det er av den fine grunn at jeg har partner for tiden og et meget aktivt sexliv.

:)

Jeg har kjæreste, men han jobber i utlandet. Får mine to daglige orgasmer på egen hånd enten vi er sammen eller ikke.

Annonse

Tja, 4-5 ganger i løpet av uka, selv om vi har sex omtrent like ofte, jeg og kona.

Deilig å være helt ego og bare tenke på seg selv.

Vel er jeg jente, men svarer for det, jeg... :o)

Jeg onanerer mye i perioder, da kan det gjerne være hver dag. Så kan det gå en måned hvor jeg ikke gjør det i det hele tatt, og så er det hver dag igjen.

Det går også i bølger i forhold til om jeg er singel eller har type, og jeg onanerer ofte sammen med typen - det er veldig opphissende som forspill! Men at jeg onanerer mer når jeg er sammen med noen, det er ganske sikkert. Jeg går liksom i dvale når jeg ikke har sex med en annen, da "glemmer" jeg liksom å ha sex med meg selv også.. :o)

Hilsen lille meg

Gjest Grøss

Vel er jeg jente, men svarer for det, jeg... :o)

Jeg onanerer mye i perioder, da kan det gjerne være hver dag. Så kan det gå en måned hvor jeg ikke gjør det i det hele tatt, og så er det hver dag igjen.

Det går også i bølger i forhold til om jeg er singel eller har type, og jeg onanerer ofte sammen med typen - det er veldig opphissende som forspill! Men at jeg onanerer mer når jeg er sammen med noen, det er ganske sikkert. Jeg går liksom i dvale når jeg ikke har sex med en annen, da "glemmer" jeg liksom å ha sex med meg selv også.. :o)

Hilsen lille meg

Sex med deg selv!!??

ÆSSSJJJ!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...