Gå til innhold

Hun ble hvit rundt skjedeåpn.

Anbefalte innlegg

Gjest zimmermann

Jeg hadde sex for 3'dje gang med en ny partner for noen dager siden.

Jeg slikket henne til orgasme først, så ingenting hvitt da, og deretter hadde vi vanlig samleie, med kondom, uten at det gikk for meg. For at det skulle gå også for meg, så la jeg meg ned å kikket på hennes underliv mens jeg runket, og da så jeg at hun hadde hvit væske rundt skjedeåpningen og bakover mot anus, etter samleiet.

Hva kan det være, kan hun ha en eller annen sykdom?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154428-hun-ble-hvit-rundt-skjede%C3%A5pn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Det er helt vanlig med litt hvit utflod i noen deler av syklusen til en kvinne. Noen få ganske tyktflytende hvit utflod rundt eggløsning.

Jeg har det i allefall sånn ca en gang i mnd. Samboeren min syntes at det er litt ekkelt, så jeg passer på å tørke litt ekstra i den perioden...

Har skjekket meg hos legen, og alt er i sin sjønneste orden. Bare naturlig variasjon...

Annonse

Gjest zimmermann

Det kan være utflod eller "fit**saft".

Det er normalt å ha det. Når man blir opphisset så kan det være mye av det, naturens glidemiddel..

Utfloden kan variere ettersom hvor hun er i mens-syklusen.

Tror du jeg ikke vet hva vanlig blank fittesaft er for noe...???

Syns fuji ga et bra svar.

Gjest zimmermann

Det er helt vanlig med litt hvit utflod i noen deler av syklusen til en kvinne. Noen få ganske tyktflytende hvit utflod rundt eggløsning.

Jeg har det i allefall sånn ca en gang i mnd. Samboeren min syntes at det er litt ekkelt, så jeg passer på å tørke litt ekstra i den perioden...

Har skjekket meg hos legen, og alt er i sin sjønneste orden. Bare naturlig variasjon...

Takk for seriøst og godt svar! Forøvrig det eneste av det slaget jeg fikk..

tommy's tiger

Jeg skrev faktisk at jeg slikket henne til orgasme først, og at hun derfor ble litt "øm" av samleie.

Er du født i går?

Man blir da ikke øm i skjeden av å få orgasme, om noe så blir det jo enda bedre med samleie etter orgasme!

Hun var nok bare lei ut inn kjøret ditt.

Annonse

Gjest Holy valance

Jeg skrev faktisk at jeg slikket henne til orgasme først, og at hun derfor ble litt "øm" av samleie.

Er du født i går?

Du skrev ingenting om at hun ble øm. Da er det ikke så lett å tenke seg til at det er grunnen for det er jo gjerne klitten som kan bli litt øm etter orgasme, en liten kort tid, og det er da ikke til hinder for samleie?

Gjest zimmermann

Er det nødvendig å svare på den måten når folk faktisk bruker tida si til å hjelpe deg med noe du lurer på?

Bare spør!

Syns du tommy's svar/kommentarer innbød til å bli behandlet seriøst?

Tydelig at kun èn person her var i stand til å svare seriøst. Du ble nr to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...