Gå til innhold

Hun ble hvit rundt skjedeåpn.

Anbefalte innlegg

tommy's tiger

Syns du tommy's svar/kommentarer innbød til å bli behandlet seriøst?

Tydelig at kun èn person her var i stand til å svare seriøst. Du ble nr to.

Hva var så galt med det? Du liker tydeligvis bare de svarene du VIL ha så hvorfor spør du?

Fortsetter under...

Gjest zimmermann

Hva var så galt med det? Du liker tydeligvis bare de svarene du VIL ha så hvorfor spør du?

Jeg siterer fra ditt svar: "Greier du ikke å komme uten å runke deg selv? Kjipt for henne da..."

Hva syns du om seriøsiteten i et slikt svar, fullstendig urelatert til spørsmålet mitt?

Jeg siterer fra ditt svar: "Greier du ikke å komme uten å runke deg selv? Kjipt for henne da..."

Hva syns du om seriøsiteten i et slikt svar, fullstendig urelatert til spørsmålet mitt?

Dette er et nick du ikke bør ta særlig seriøst...

Når det gjelder "problemet" ditt så tror jeg du kan roe deg med en del av de svarene du har fått, som forteller om menssyklus osv.

Under den kraftige aktiviteten som et samleie er kan også saften/utfloden kanskje få et annet utseende enn normalt.

Om hun er "syk" så vil det nok lukte og smake av henne også...

:)

Gjest zimmermann

Når det gjelder "problemet" ditt så tror jeg du kan roe deg med en del av de svarene du har fått, som forteller om menssyklus osv.

Under den kraftige aktiviteten som et samleie er kan også saften/utfloden kanskje få et annet utseende enn normalt.

Takk for fint svar!:)

tommy's tiger

Dette er et sexforum da, og om det er slik du vanligvis gjør det blir det jo kjipt for henne. Det kan ikke skade med et ekstra tips da?

tommy's tiger

Hvorfor skal ikke jeg tas seriøst? Er ikke måte på hvor mye diskriminering det er her inne!! Skjerp deg!!

Annonse

Gjest zimmermann

Dette er et sexforum da, og om det er slik du vanligvis gjør det blir det jo kjipt for henne. Det kan ikke skade med et ekstra tips da?

Hvis du aldri har opplevd opphisselsen/gleden av å onanere hver for seg, mens man ser på den andre gjør det, så er du ikke særlig troverdig som rådgiver i sexspørsmål.

tommy's tiger

Hvis du aldri har opplevd opphisselsen/gleden av å onanere hver for seg, mens man ser på den andre gjør det, så er du ikke særlig troverdig som rådgiver i sexspørsmål.

"Hvis du aldri har opplevd opphisselsen/gleden av å onanere hver for seg, mens man ser på den andre gjør det, så er du ikke særlig troverdig som rådgiver i sexspørsmål."

Har jeg sagt det? ehh.. nei! Men for mange jenter er det en liten tilfredstillelse i at han kommer inne i en da. Noen gutter drar den jo ut og runker seg ferdig hver bidige gang, og da er det kjipt!

Onanering sammen inngår gjerne i forspillet, og man gjør seg da sjelden ferdig på den måten..

Virket bare som du manglet en del kunnskap om kvinners sexualitet iom at du også mente hun var øm i skjeden etter orgasme.. Hun kan jo være det selvsagt, men det er ikke vanlig..

Gjest zimmermann

"Hvis du aldri har opplevd opphisselsen/gleden av å onanere hver for seg, mens man ser på den andre gjør det, så er du ikke særlig troverdig som rådgiver i sexspørsmål."

Har jeg sagt det? ehh.. nei! Men for mange jenter er det en liten tilfredstillelse i at han kommer inne i en da. Noen gutter drar den jo ut og runker seg ferdig hver bidige gang, og da er det kjipt!

Onanering sammen inngår gjerne i forspillet, og man gjør seg da sjelden ferdig på den måten..

Virket bare som du manglet en del kunnskap om kvinners sexualitet iom at du også mente hun var øm i skjeden etter orgasme.. Hun kan jo være det selvsagt, men det er ikke vanlig..

Hvis du ikke vet at en kvinne blir veldig øm i klitoris de første minuttene etter en orgasme, så svekker du din troverdighet som rådgiver enda mer.

tommy's tiger

Hvis du ikke vet at en kvinne blir veldig øm i klitoris de første minuttene etter en orgasme, så svekker du din troverdighet som rådgiver enda mer.

"Hvis du ikke vet at en kvinne blir veldig øm i klitoris de første minuttene etter en orgasme, så svekker du din troverdighet som rådgiver enda mer."

Du har tydeligvis ikke lest de svarene jeg har skrevet?

Jeg skrev jo nettopp det at man ikke blir øm i skjeden av orgamse, men klitten(=klitoris) en liten stund etterpå, ikke lenge, og det er ingen hinder for å ha samleie da, for klitten blir ikke akkurat så hardt behandlet av et samleie da. Det er tvert i mot enda bedre med samleie etter en orgasme fordi G-punktet er bedre "mottakelig" for stimuli etter orgasmen.

Det du skrev i ditt første innlegg var jo nettopp at du først slikket henne til orgamse for deretter å ha samleie. Var hun ikke øm da?? Og så måtte du trekke deg ut for å runke for at du også skulle greie å komme.

Dine kommentarer til mine svar henger ikke på greip i forhold til det du opprinnelig sa...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...