Gå til innhold

Menn: trenger deres råd!

Anbefalte innlegg

Gjest jeg bare lurer..

Dette er historien:

For en liten stund siden traff jeg en mann som jeg var på nachspiel med. Vi er begge opptatte, men jeg skjønte det var noe i luften..Når jeg skulle dra spurte han meg først om mitt tlf nummer, noe jeg ikke da ville gi han. Etter det prøvde han iherdig å få meg til å være igjen, noe jeg heller ikke hadde samvittighet til da. I etterkant har jeg angret meg..jeg har fått sendt et brev til han der jeg ga mitt tlf nummer og epost adr. Men jeg vet ikke helt sikkert om det har kommet frem..Jeg kunne tenke meg å prøve å ringe i helgen, mest for å spørre om vi kunne møt hverandre igjen, bare en gang. Hvordan ville du tatt dette? er det veldig desperat?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154436-menn-trenger-deres-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skrutrekkern

I utgangspunktet ville han at du skulle bli igjen for at han ville ha snøret i bånn.

Når han nå mottar et brev med tlf. nr. så kan han tolke det som at du gjorde deg kostbar første gangen men at du er interessert i å treffe ham i "smug" for lystige stunder.

Virker som du har dårlig selvtillit siden du sender brev i etterkant fordi du har dårlig samvittighet overfor at det ikke ble noe på deg/ham.

Hva med samvittigheten overfor ham du er sammen med????

Gjest jeg bare lurer..

I utgangspunktet ville han at du skulle bli igjen for at han ville ha snøret i bånn.

Når han nå mottar et brev med tlf. nr. så kan han tolke det som at du gjorde deg kostbar første gangen men at du er interessert i å treffe ham i "smug" for lystige stunder.

Virker som du har dårlig selvtillit siden du sender brev i etterkant fordi du har dårlig samvittighet overfor at det ikke ble noe på deg/ham.

Hva med samvittigheten overfor ham du er sammen med????

Petter smart: for det første: jeg trenger ingen til å dømme om det jeg føler er rett eller galt, du vet heller ikke noe om min situasjon. Og gir du ikke råd til bitcher, så var vel innlegget ditt overflødig?? Skrutrekkeren: takk for at du kom med en mening ihvertfall, men dårlig samvittighet har jeg ikke ovenfor han eller meg, kun at jeg tok feil avgjørelse da og det har jeg lyst til å rette opp i. Viss det er andre som kun kan fortelle meg hvordan dere ville tenkt, så kom gjerne med det..

Du sier at du ikke vet om ditt telefonnr og e-postadresse har kommet fram.Kanskje dama/kona hans har funnet det?

Det kan jo hende at han var så beruset at han ikke tenkte seg om,og at han i ettertid er glad at det ikke ble til noe likevel.

Om du er desperat? Jeg synes det,ta heller vare på ham du har.

Petter smart: for det første: jeg trenger ingen til å dømme om det jeg føler er rett eller galt, du vet heller ikke noe om min situasjon. Og gir du ikke råd til bitcher, så var vel innlegget ditt overflødig?? Skrutrekkeren: takk for at du kom med en mening ihvertfall, men dårlig samvittighet har jeg ikke ovenfor han eller meg, kun at jeg tok feil avgjørelse da og det har jeg lyst til å rette opp i. Viss det er andre som kun kan fortelle meg hvordan dere ville tenkt, så kom gjerne med det..

Hvis du skal ha ikke-negative svar, så tror jeg du må forklare hvorfor du ikke skal ha dårlig samvittighet over å være utro.

"..........................."

Annonse

Dessuten: Gode råd til bitcher = helt greit. Gode råd til utro bitcher = helt uaktuellt.

(og det var vel UTRO bitcher ps sa)

"......................."

Gjest jeg bare lurer..

Hvis du skal ha ikke-negative svar, så tror jeg du må forklare hvorfor du ikke skal ha dårlig samvittighet over å være utro.

"..........................."

hadde jeg bedt om synspunkter om det ville jeg bedd om det! jeg spurte bare et enkelt spørsmål..Og dessuten, hva vet dere om min situasjon?? bare la være å svare viss min situasjon provoserer deg så fælt.

hadde jeg bedt om synspunkter om det ville jeg bedd om det! jeg spurte bare et enkelt spørsmål..Og dessuten, hva vet dere om min situasjon?? bare la være å svare viss min situasjon provoserer deg så fælt.

Som jeg sa, du bør ikke forvente deg velvillige svar når du gir et slikt inntrykk.

"............................"

Gjest kjønnsskifteoperasjon?

Du sier at du ikke vet om ditt telefonnr og e-postadresse har kommet fram.Kanskje dama/kona hans har funnet det?

Det kan jo hende at han var så beruset at han ikke tenkte seg om,og at han i ettertid er glad at det ikke ble til noe likevel.

Om du er desperat? Jeg synes det,ta heller vare på ham du har.

Har du foretatt en...

skorpionfisken

Det er ikke grønnere på andre siden av gjerdet.

Kan det vel være.

Hvis naboen gjødsler og steller sin hage bedre enn det gjøres på din side så blir det grønnere der.

Sånn fungerer det i forhold også. Uten stell og "gjødsel" forsvinner grønnfargen.

Annonse

Gjest Big Mac

Kan det vel være.

Hvis naboen gjødsler og steller sin hage bedre enn det gjøres på din side så blir det grønnere der.

Sånn fungerer det i forhold også. Uten stell og "gjødsel" forsvinner grønnfargen.

Så hva du sier er at der det ser grønnest ut, der er det mest dritt?

;-)

skorpionfisken

Så hva du sier er at der det ser grønnest ut, der er det mest dritt?

;-)

Sa jeg det?

*ser forbauset ut*

Det jeg mente var at det at det ikke er grønnere på andre siden av gjerdet er en teit klisje.

Enkelte tar utgangspunkt i at det alltid er best hjemme og at det er bare tull å bryte forhold for det blir ikke bedre uansett. Mange angrer på brudd og ser at det ikke ble bedre, men noen opplever at det var riktig å bryte og får det mye bedre etterpå. Altså var gresset grønnere for dem på andre siden av gjerdet.

Sa jeg det?

*ser forbauset ut*

Det jeg mente var at det at det ikke er grønnere på andre siden av gjerdet er en teit klisje.

Enkelte tar utgangspunkt i at det alltid er best hjemme og at det er bare tull å bryte forhold for det blir ikke bedre uansett. Mange angrer på brudd og ser at det ikke ble bedre, men noen opplever at det var riktig å bryte og får det mye bedre etterpå. Altså var gresset grønnere for dem på andre siden av gjerdet.

Du skriver: "MANGE angrer på brudd og ser at det ikke ble bedre, men NOEN opplever at det var riktig å bryte og får det mye bedre etterpå.

Hvorfor kaller du uttrykket for en "teit klisje" - når det som regel er riktig at det ikke nødvendigvis er så mye grønnere på andre siden av gjerdet...?

Gjest Big Mac

Sa jeg det?

*ser forbauset ut*

Dritt er veldig bra gjødsel, altså, spør nærmeste bonde! :-)

skorpionfisken

Du skriver: "MANGE angrer på brudd og ser at det ikke ble bedre, men NOEN opplever at det var riktig å bryte og får det mye bedre etterpå.

Hvorfor kaller du uttrykket for en "teit klisje" - når det som regel er riktig at det ikke nødvendigvis er så mye grønnere på andre siden av gjerdet...?

Ikke nødvendigvis nemlig. Men klisjeen sier at gresset ikke er grønnere, ikke at det ikke nødvendigvis er grønnere.

Comprende?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...