Gå til innhold

opphissende å se på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bare lurer litt jeg da

Nei, den slags er motbydelig.

Kan hun ikke tilfredsstille seg på meg så bør hun la være.

eh nå var det vel ikke snakk om at jeg ikke kunne tilfredstille meg med kjæresten da, vil bare pirre han litt ekstra før vi "setter i gang", men du var kanskje ironisk?

Annonse

ShitDiddelyDo

eh nå var det vel ikke snakk om at jeg ikke kunne tilfredstille meg med kjæresten da, vil bare pirre han litt ekstra før vi "setter i gang", men du var kanskje ironisk?

Sorry. Det var et latterlig svar av meg. Jeg leste så raskt at jeg trodde du var en gutt som fortalte at du likte å se jenter onanere.

...som om ikke det hadde vært en selvfølge.

Trodde det var et av dagens køddeinnlegg.

Men innlegget så ikke like dumt ut når jeg nå leste det for annen gang, så jeg kan bare beklage mitt korttenkte og svært så ironiske svar. Et svar som ikke var ment på deg.

En strålende idè, for øvrig. Han kommer til å elske det! :)

Gjest bare lurer litt jeg da

Sorry. Det var et latterlig svar av meg. Jeg leste så raskt at jeg trodde du var en gutt som fortalte at du likte å se jenter onanere.

...som om ikke det hadde vært en selvfølge.

Trodde det var et av dagens køddeinnlegg.

Men innlegget så ikke like dumt ut når jeg nå leste det for annen gang, så jeg kan bare beklage mitt korttenkte og svært så ironiske svar. Et svar som ikke var ment på deg.

En strålende idè, for øvrig. Han kommer til å elske det! :)

hehe sånt skjer, dette svaret likte jeg hvertfall mye bedre:)

Gjest ikke signatur

Jeg har aldri hørt om en mann som ikke syntes det var opphissende :-)

"........................"

Vel... jeg synes det er flaut. Mannen min snakket om at han ville jeg skulle gjøre det. Da jeg endelig turte (begynte så vidt..) var bare lo han litt og så videre på filmen.. jada, vet jeg ikke skulle gjort det da han var opptatt med noe annet.

Vel... jeg synes det er flaut. Mannen min snakket om at han ville jeg skulle gjøre det. Da jeg endelig turte (begynte så vidt..) var bare lo han litt og så videre på filmen.. jada, vet jeg ikke skulle gjort det da han var opptatt med noe annet.

Har høres jo ut som en dust. Det er veldig vanlig at det der er litt flaut for kvinner, og når de endelig våger seg til å gjøre det bør vi vise dem respekt for der.

"........................."

petter smart

Har høres jo ut som en dust. Det er veldig vanlig at det der er litt flaut for kvinner, og når de endelig våger seg til å gjøre det bør vi vise dem respekt for der.

"........................."

Det blir jo litt komisk om du sitter i sofaen og ser på en film, og plutselig kler dama av seg og begynner å onanere. Selv om jeg personlig heller hadde slått av filmen og blitt med på moro, enn å le av henne.

Det blir jo litt komisk om du sitter i sofaen og ser på en film, og plutselig kler dama av seg og begynner å onanere. Selv om jeg personlig heller hadde slått av filmen og blitt med på moro, enn å le av henne.

Joda. Men du titter vel ikke på henne, ler litt, og så fortsetter å se på filmen? :-)

"........................"

Annonse

Det var da en merkelig skrue av en mann. Den filmen må ha vært sjeldent bra.

mil1365380270

Nei, han var jo opptatt av noe så viktig som en film. Oppskriften på "hvordan aldri få deg til å gjøre det igjen", spør du meg ;-)

Men det kan jo hende han ville se hvor lang tid det tok før han ikke klarte å se på TV mer, kjenner ikke typen din, folk driver med mye rart ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...