Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Moen

Har skrevet til deg før om brun utflod før mens. Er en kvinne på 31 år..har vært gravid to ganger men mistet.

Etter siste sp.a. har syklusene vært unormale og noe for lange. Har vanligvis syklus på 29 dager. Denne gangen hadde jeg el på dag 15-16 og tempen steg med ca. 0.6 grader. Denne holdt seg høy til dag 25 men gikk da ned igjen med ca. 0.4 grader. På dag 24 fikk jeg en liten blødning og denne har fortsatt som litt brun utflod/lyserød blødning siden. (er i dag på dag 27).

Kan dette være en indikasjon på for lavt progestron?? Jeg går hos lege på Røde Kors Klinikken-bør jeg be om en blodprøve for å få målt prog.nivået mitt??

Takk for svar!

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Man diskuterer betydning av lavt progesteron som mulig hindring for graviditet. Jeg foreslår at du tegner dine temperaturmålinger opp på et ruteark og tar det med til gynekologene på Røde Kors, så kan de bedømme kurvene og ta stilling til nærmere utredning eller behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...