Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk så mange hundretusenvis av kvinner som bruker p-pillen da..og som lever i beste velgående uten problemer av noe slag..

Gjest Hørtes litt merkelig ut
Skrevet

Hva mener du med naturlige ting? Etter som at du ikke liker å putte ting inn i deg?

Skrevet

Du utsetter deg for en utrolig mye høyere risiko for å bli drept eller skadet hver gang du befinner deg i trafikken.

Men du slutter ikke å bevege deg i trafikken av den grunn - gjør du?

Skrevet

Hva mener du med naturlige ting? Etter som at du ikke liker å putte ting inn i deg?

En pikk, for eksempel. er sansynligvis en naturlig ting :-)

"..........................."

Gjest Hørtes litt merkelig ut
Skrevet

Visste ikke at man kunne bruke den som prevensjon...

Gjest tommasen
Skrevet

nei det er en trussel og et våpen;)

Skrevet

Visste ikke at man kunne bruke den som prevensjon...

Tja...kanskje? :-)

".........................."

Skrevet

nei det er en trussel og et våpen;)

Kan være det, ja. Men likevel naturlig :-)

"........................"

Skrevet

Ikke vær engstelig. Diane p-piller er vanvittig sterke p-piller og kan overhodet ikke sammenlignes med noen andre merker (bortsett fra ett annet, tror jeg, husker ikke navn, men det er uansett ikke det merket heller som skrives ut til jenter og kvinner flest).

Gjest lille rosinen
Skrevet

Bruker den jeg! Og har ikke opplevd noen problemer i forhold til det. Jeg er heller ikke innenfor risikogruppen, noe jeg tror har mye å si. Overvekt, røyking og arvelig disposisjon for hjerte- og blodsykdommer kan være risikofaktorer.

• 2 uker senere...
Gjest Tror ikke det er såå farlig
Skrevet

Jeg bruker diane.. Er ikke plaget av kviser, men var det før. Er redd for å få kvisene tilbake, derfor tør jeg ikke å slutte. Jeg røyker ikke mer er noe overvektig...

Skrevet

Blodpropp grunnet p-piller forekommer det, ja. En venninne av meg døde av blodpropp bare 16-år gammel. Hun fikk dem mot menstruasjonssmerter... Trionetta. Mamma kjente også ei jente som døde av det, 17 år gammel bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...