Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jaggu...

Jeg har fått noe som ligner brannsår på de indre kjønnsleppene. (ser ut som om huden har blitt svidd bort.)

Har kun hatt sex med en person (som kun har hatt sex med meg) så jeg mistenker ikke kjønnssykdom. Men hva kan dette være? Har muligens litt sopp i tillegg. Jeg får også rifter i foldene der nede, noe som svir noe jæ***..

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154550-branns%C3%A5r-p%C3%A5-musa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jaggu...

Kan være herpes.. Små blemmer som sprekker?

Nei, ingen blemmer. Bare sår. Har hatt det før og hatt sex med partneren da, men han har ikke merket noe. Var til legen en gang jeg hadde kun rifter, men hun kunne ikke si noe om hva det var. (eldre kvinnelige lege, vil tro hun hadde en del erfaring..)

Nei, ingen blemmer. Bare sår. Har hatt det før og hatt sex med partneren da, men han har ikke merket noe. Var til legen en gang jeg hadde kun rifter, men hun kunne ikke si noe om hva det var. (eldre kvinnelige lege, vil tro hun hadde en del erfaring..)

Kan jo være sopp, ja....

Prøv cansten. Funker ikke det så fins det reseptbelagte midler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...