Gå til innhold

Anbefalte innlegg

trengerduåvite?
Skrevet

jeg våkner ver eneste morgen med ståpikk.. er det normalt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva trodde du "mårrabrød" var for noe? Siste nytt innen kneip?

Skrevet

Hva trodde du "mårrabrød" var for noe? Siste nytt innen kneip?

*LOL* :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Ja.

Begynn heller å bekymre deg den dagen du ikke gjør det.....

Gjest Grumpy
Skrevet

*LOL* :)

Personlig skjønner jeg ikke hva som er morsomt med å gjøre narr av en usikker 15-åring som spør om ting alle lurer på i den alderen...

Skrevet

For gutter og menn i alle aldre er dette svært vanlig.

Skrevet

Det er helt normalt, omtrent hver en mann, gutt har det slik...iallefall i din aldre og en god tid oppover :)

Skrevet

Personlig skjønner jeg ikke hva som er morsomt med å gjøre narr av en usikker 15-åring som spør om ting alle lurer på i den alderen...

"gjøre narr av" var vel å ta litt hardt i.. han får mange andre seriøse svar så om et svar er litt humoristisk ment gjør vel ikke det noe. ShitDiddelyDo gjorde det jo ganske klart at det denne gutten opplever er helt normalt.

Forøvrig synes jeg det er litt rart at en gutt på 15 år ikke har lært om sånt på skolen.. er seksualundervisningen blitt helt borte i nåtidens samfunn?

Gjest Grumpy
Skrevet

"gjøre narr av" var vel å ta litt hardt i.. han får mange andre seriøse svar så om et svar er litt humoristisk ment gjør vel ikke det noe. ShitDiddelyDo gjorde det jo ganske klart at det denne gutten opplever er helt normalt.

Forøvrig synes jeg det er litt rart at en gutt på 15 år ikke har lært om sånt på skolen.. er seksualundervisningen blitt helt borte i nåtidens samfunn?

Det er vel ingen som tør å snakke sex med folk under 20 lenger av frykt for at en hysterisk forelder skal anmelde dem :)

Gjest bare et tips
Skrevet

Det at du får ståpikk trenger ikke ha noe å gjøre med at du blir kåt i løpet av natta eller noe. Det kan også være det at blæren din ikke er tømt skikkelig, slik at den presser blodet inni i tissen din og du får stå.

Skrevet

Man får det når man drømmer..

Er for at den skal holdes ved like uansett om man har sex eller ikke. :-)

Skrevet

Det er vel ingen som tør å snakke sex med folk under 20 lenger av frykt for at en hysterisk forelder skal anmelde dem :)

så sant, så sant :)

Skrevet

Ja

Det er noen som må være rasshøl hele tida vet du.

Skrevet

Det er noen som må være rasshøl hele tida vet du.

Hva mener du med det?

Jeg svarte ja,er det å være rasshøl??

Skrevet

Hva mener du med det?

Jeg svarte ja,er det å være rasshøl??

Du må da vite bedre enn å svare på det folk spør om!!!!!

Skrevet

Du må da vite bedre enn å svare på det folk spør om!!!!!

Jaha?

Skrevet

Jaha?

Det er tydeligvis ikke alle som setter pris på at du svarer på det de spør om. Dette burde du selvfølgelig skjønt og latt være å svare. Er du ikke tankeleser kanskje?

Skrevet

Det er tydeligvis ikke alle som setter pris på at du svarer på det de spør om. Dette burde du selvfølgelig skjønt og latt være å svare. Er du ikke tankeleser kanskje?

Nei,er du? ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...