trengerduåvite? Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 jeg våkner ver eneste morgen med ståpikk.. er det normalt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hva trodde du "mårrabrød" var for noe? Siste nytt innen kneip? 0 Siter
Gjest kskk Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hva trodde du "mårrabrød" var for noe? Siste nytt innen kneip? *LOL* 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Ja. Begynn heller å bekymre deg den dagen du ikke gjør det..... 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 *LOL* Personlig skjønner jeg ikke hva som er morsomt med å gjøre narr av en usikker 15-åring som spør om ting alle lurer på i den alderen... 0 Siter
favn Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 For gutter og menn i alle aldre er dette svært vanlig. 0 Siter
Rubia Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Det er helt normalt, omtrent hver en mann, gutt har det slik...iallefall i din aldre og en god tid oppover 0 Siter
Gjest kskk Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Personlig skjønner jeg ikke hva som er morsomt med å gjøre narr av en usikker 15-åring som spør om ting alle lurer på i den alderen... "gjøre narr av" var vel å ta litt hardt i.. han får mange andre seriøse svar så om et svar er litt humoristisk ment gjør vel ikke det noe. ShitDiddelyDo gjorde det jo ganske klart at det denne gutten opplever er helt normalt. Forøvrig synes jeg det er litt rart at en gutt på 15 år ikke har lært om sånt på skolen.. er seksualundervisningen blitt helt borte i nåtidens samfunn? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 "gjøre narr av" var vel å ta litt hardt i.. han får mange andre seriøse svar så om et svar er litt humoristisk ment gjør vel ikke det noe. ShitDiddelyDo gjorde det jo ganske klart at det denne gutten opplever er helt normalt. Forøvrig synes jeg det er litt rart at en gutt på 15 år ikke har lært om sånt på skolen.. er seksualundervisningen blitt helt borte i nåtidens samfunn? Det er vel ingen som tør å snakke sex med folk under 20 lenger av frykt for at en hysterisk forelder skal anmelde dem 0 Siter
Gjest bare et tips Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Det at du får ståpikk trenger ikke ha noe å gjøre med at du blir kåt i løpet av natta eller noe. Det kan også være det at blæren din ikke er tømt skikkelig, slik at den presser blodet inni i tissen din og du får stå. 0 Siter
soleil Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Man får det når man drømmer.. Er for at den skal holdes ved like uansett om man har sex eller ikke. :-) 0 Siter
Gjest kskk Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Det er vel ingen som tør å snakke sex med folk under 20 lenger av frykt for at en hysterisk forelder skal anmelde dem så sant, så sant 0 Siter
Gutten_2004 Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Ja Det er noen som må være rasshøl hele tida vet du. 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Det er noen som må være rasshøl hele tida vet du. Hva mener du med det? Jeg svarte ja,er det å være rasshøl?? 0 Siter
petter smart Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hva mener du med det? Jeg svarte ja,er det å være rasshøl?? Du må da vite bedre enn å svare på det folk spør om!!!!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Du må da vite bedre enn å svare på det folk spør om!!!!! Jaha? 0 Siter
petter smart Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jaha? Det er tydeligvis ikke alle som setter pris på at du svarer på det de spør om. Dette burde du selvfølgelig skjønt og latt være å svare. Er du ikke tankeleser kanskje? 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Det er tydeligvis ikke alle som setter pris på at du svarer på det de spør om. Dette burde du selvfølgelig skjønt og latt være å svare. Er du ikke tankeleser kanskje? Nei,er du? ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.