Gå til innhold

Kan jeg være gravid?? Hva skal jeg gøre??

Anbefalte innlegg

Kjæresten min jobber et stykke unna der jeg bor så jeg får ikke sett ham så ofte for tiden. Jeg har akkurat kommet hjem fra ferie hos han og har vært veldig dårlig den siste uka.

Vi har jevnlig hatt sex når jeg var der. Jeg begynte med nye p-piller bare 1 uke før jeg dro til han, og har (aldri) vært flink til å huske å ta piller til riktig tid...(!) Så nå lurer jeg på om kanskje jeg kan være gravid...?

Vi har ikke vært sammen mer enn 2 mnd, men vi har snakket om barn. Han sier han ikke vil ha barn fordi han har 2 fra tidligere forhold. Hva skal jeg gjøre??

Fortsetter under...

Jeg er av den rotete typen som aldri klarer å få orden på noe som helst i livet mitt. Nå har jeg truffet en type som er som meg, og vi har dummet oss ut mer enn noen gang.

Jeg har lyst på barn, men skjønner jo at dettte ikke passer særlig bra for typen min. Jeg er imidlertid såpass dum at dette kan være den eneste sjansen jeg kommer til å få, hvis jeg noengang skal få mitt eget barn. Derfor har jeg ikke lyst til å ta abort.

Hvis typen min stikker, skal jeg nok klare å oppdra barna til å bli minst like rotete som jeg selv er - kanskje til og med enda verre. Livet som alenemor på trygd med barnebidrag fra en rotete far som verken har jobb eller hjerne nok til å huske å betale bidrag kommer sikkert til å bli fint.

Hva skal jeg gjøre? Hjelp!

Jeg er av den rotete typen som aldri klarer å få orden på noe som helst i livet mitt. Nå har jeg truffet en type som er som meg, og vi har dummet oss ut mer enn noen gang.

Jeg har lyst på barn, men skjønner jo at dettte ikke passer særlig bra for typen min. Jeg er imidlertid såpass dum at dette kan være den eneste sjansen jeg kommer til å få, hvis jeg noengang skal få mitt eget barn. Derfor har jeg ikke lyst til å ta abort.

Hvis typen min stikker, skal jeg nok klare å oppdra barna til å bli minst like rotete som jeg selv er - kanskje til og med enda verre. Livet som alenemor på trygd med barnebidrag fra en rotete far som verken har jobb eller hjerne nok til å huske å betale bidrag kommer sikkert til å bli fint.

Om du skriver innlegget ditt som en ny tråd,så kan det hende du får svar også;o)

Annonse

Costa1365380367

Hehehe...

Hvis du begynte på nye piller for kort tid siden så kan det godt være bivirkninger fra dem som gjør deg kvalm.

Du vil med stor sannsynlighet ikke blitt dårlig så fort dersom du hadde blitt gravid, det tar litt lenger tid enn som så. :o)

Tja... Med nr. 2 var jeg kvalm 2-3 dager etter befruktningen fant sted, så det er ikke umulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...