Gå til innhold

P-ring og pustebesvær

Anbefalte innlegg

Gjest tubal-kandidat

Lurte på om noen andre p-ring-brukere der ute har opplevd bivirkninger relatert til pustevansker og "tranghet" i brystet? Jeg er snart 29 år, og har brukt p-ringen i 11 måneder. Etter småplager i lengre tid har jeg nå "sammensnevring" i brystet nesten døgnet rundt, som forverres av nesten hva som helst av bevelgelser/aktivitet.

Fastlegen min mener det kun er snakk om arbeidsrelatert stress, men jeg er ikke så sikker, og begynner å bli redd her.. Er sykemeldt og har fått et beroligende middel, men ingen annen hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154631-p-ring-og-pustebesv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Jeg har brukt ringen i tre mnd., og ikke tenkt over at jeg har noe pustebesvær. Med ETT unntak. En dag i denne uka, opplevde jeg at det var litt "vondt", hvis jeg kan kalle det det, å trekke pusten dypt... Men, jeg har ingen grunn til å tro at ringen hadde noe med det å gjøre.

Jeg fikk mye dårligere sexlyst (nesten lik null...) når jeg brukte ringen og har nå gått over til p-pille igjen.

Jeg har også litt stress-pust av og til men tror faktisk ikke det er P-ringen sin skyld. Jeg merker det bare bår jeg skal kjøre hjem fra jobb for å hente barna i barnehagen. Har tenkt å slutte likevel for jeg og mine rundt meg merker at jeg blir skikkelig humørsyk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...