Gå til innhold

INNSPILL TAKK! -hva kan/bør jeg kreve??

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur

Jeg ser det, at jeg virker veldig naiv... Tenkte på det når jeg skrev innlegget. Mulig jeg rett og slett ER naiv også. Men jeg har faktisk INGEN grunn til å tro at de har sex når de møtes, INGEN grunn til å tro at han er utro mot meg med noen andre heller og jeg har VALGT å stole på han. Sånn er det bare :-)

Det er ikke HANS feil at denne jenta sender han et kort med innhold relatert til fortiden hans...

Men kanskje 'fortiden' er de gangene de har truffet hverandre mens dere har vært sammen?

Dette ville jeg snakket om med kjæresten din. Hvis det var et forhold BARE basert på sex, hvorfor treffes de da? Hvis det ikke er for å ha sex mener jeg. Hadde de hatt et mer 'normalt' forhold, med følelser OG sex, så kunne en jo tro at de traff hverandre fordi de hadde noe annet enn sex felles den gangen. Men et forhold BARE basert på sex vedlikeholdes også med sex, ikke med prat.

En mulighet er jo at han eller hun sa det bare var sexbasert for å slippe å innrømme eventuelle følelser. Eller han sa det kanskje fordi han trodde det skulle berolige deg.

Fortsetter under...

Fy f... så frekt og hensynsløs, var det første jeg tenkte da jeg leste dette.

Fullstendig respektløst overfor deg, og om hun tror at det må da være ok å bare dele tankene sine, så er hun langt ute på viddene.

Har du tatt det opp med han?

Er litt spent på fortsettelsen her.

Gjest lille rosinen

Fy f... så frekt og hensynsløs, var det første jeg tenkte da jeg leste dette.

Fullstendig respektløst overfor deg, og om hun tror at det må da være ok å bare dele tankene sine, så er hun langt ute på viddene.

Har du tatt det opp med han?

Er litt spent på fortsettelsen her.

Har tatt det opp med han, og han ser synspunktet mitt.

Han syns det er dumt at noe så flåsete skal ødelegge deres vennskap, og er irritert på henne for det. Men skjønner at han må kutte kontakten. Han lurer mest på hvordan da. JEG har ikke lyst at han skal ringe og forklare det... Og HAN vil ikke sende en SMS. Det skjønner jeg jo forsåvidt... Men syns ikke hun fortjener så mye mer enn en SMS :-)

Gjenstår å se om han får ut fingeren og får sagt fra da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...