Gå til innhold

Onanering

Gjest En som trenger tips om onanering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest En som trenger tips om onanering

for å hale ut så stopp når det er like før det går, vent litt og fortsett. Gjenta etter ønske. For nytelse bør du utforske strengen under hodet, der er det mye å hente :) bruk tommelen, for der er det puls...

aha :D Noen flere tips?

Ps (Jeg spruta når jeg fikk orgasme for første gang i mitt liv i dag er 13 da men :P) Ble litt overraska for før har det bare rent ut... og jeg spruta over bruttens bukse som hang på et tørkestativ foran doen... flause :/ men skylte buksa godt å sa at jeg hadde sølt vann på hehe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154679-onanering/#findComment-991924
Del på andre sider

Gjest vask den i maskinen helst

aha :D Noen flere tips?

Ps (Jeg spruta når jeg fikk orgasme for første gang i mitt liv i dag er 13 da men :P) Ble litt overraska for før har det bare rent ut... og jeg spruta over bruttens bukse som hang på et tørkestativ foran doen... flause :/ men skylte buksa godt å sa at jeg hadde sølt vann på hehe

Det kan bli stiv flekk... så "lån" buksa og si du sølte noe på den: altså: hiv den til vask!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154679-onanering/#findComment-992210
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...