Gjest MountZing Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 For en tid tilbake begynte jeg å blø mellom mens periodene. Går på P pille og har aldri slurvet med den. Blir tatt til faste tidspunkter hver dag. Kan blø litt hver eneste dag og etter at dette begynte har jeg tatt av med flere kilo enda jeg har spist akuratt like mye som før og ikke trenet noe mer.. Kan dette ha en sammenheng? Begynner å bli rimelig irriterende og bestandig ha backup i veska og plutselig blø når det absolutt ikke passer, samt at jeg ikke liker tanken på at jeg har tatt av meg og begynner å lure på hva det kn være.. Derfor lurer jeg på om noen har hatt det lignende og hva det var? Takk for alle svar.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154702-blitt-tynn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jewel66 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei! ei venninne av meg opplevde noe av det samme. Til sammen gikk hun ned 8 kilo og var rimelig frustrert. Hun forstod ikke hvorfor og etter mange ulike tester (medisinske og andre fysiske tester) fant de ut at kroppen, som følge av p-pillebruk, skilte ut for mange stresshormoner. Det skal sies at hun i denne perioden følte seg veldig sliten og trøtt og at hun merket at kroppen ikke var den samme, uten at hun forstod at dette hadde noe med p-pillene å gjøre. Hun måtte bare kutte dem ut til slutt. Nå har hun det utrolig mye bedre. Vet ikke om dette hjalp deg, men,,poenget er at p-pillebruk kan gi mange ulike bivirkninger som vi ikke umiddelbart forstår. En lege( samt utdannet akupunktør) sa til meg en gang at dersom vi visste hva vi gjorde med kroppene våre når vi brukte p-piller så ville vi kuttet det ut UMIDDELBART. Desverre er i hvertfall jeg såpass avhengig av en slik prevensjon så jeg har ikke tenkt å slutte enda....men noen ganger frister det, særlig når jeg hører om alle plagene folk har. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154702-blitt-tynn/#findComment-993134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MountZing Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei! ei venninne av meg opplevde noe av det samme. Til sammen gikk hun ned 8 kilo og var rimelig frustrert. Hun forstod ikke hvorfor og etter mange ulike tester (medisinske og andre fysiske tester) fant de ut at kroppen, som følge av p-pillebruk, skilte ut for mange stresshormoner. Det skal sies at hun i denne perioden følte seg veldig sliten og trøtt og at hun merket at kroppen ikke var den samme, uten at hun forstod at dette hadde noe med p-pillene å gjøre. Hun måtte bare kutte dem ut til slutt. Nå har hun det utrolig mye bedre. Vet ikke om dette hjalp deg, men,,poenget er at p-pillebruk kan gi mange ulike bivirkninger som vi ikke umiddelbart forstår. En lege( samt utdannet akupunktør) sa til meg en gang at dersom vi visste hva vi gjorde med kroppene våre når vi brukte p-piller så ville vi kuttet det ut UMIDDELBART. Desverre er i hvertfall jeg såpass avhengig av en slik prevensjon så jeg har ikke tenkt å slutte enda....men noen ganger frister det, særlig når jeg hører om alle plagene folk har. Takk! Det var veldig nytti info.. Er veldig stresset også Skal sjekke meg hos lege nå, for jeg har gått ned 12 kilo og er stygg tynn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154702-blitt-tynn/#findComment-1031127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.