Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 uker gravid og sykemeldt pga. ganske kraftige kynnere. I tillegg til kynnerene som kommer og går i løpet av dagen, blir livmoren veldig hard og spent når jeg sitter rett opp og ned også. I går var vi f. eks i selskap og magen var knallhard da vi reiste hjem. Det hjelper å legge seg ned, da blir magen myk igjen. Når jeg som nå sitter foran dataen skjer det samme, magen blir hard og føles øm, klarer liksom ikke sitte så lenge om gangen. Høres dette normalt ut? Er dette også kynnere? Kan også neve at jeg har et normalt svangerskap bak meg, er 29 år. Får også oppfølging pga. kort livmorhals.

Er usikker.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15471-om-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Att ha så mycket kynnere redan i vecka 17 tycker jag hörs för mycket och för tidigt ut. Det hörs dock ut som du är sjukskriven och får god uppföljning för detta. Det är positivt att du har en normal graviditet bakom dig, det är då störts chans att detta kommer att gå bra, då du inte har födt för tidigt vid din förra graviditet. Det är viktigt att du under de mest kritiska veckorna tar det helt med ro. Vila dig mycket och lyssna på kroppen när du överansträngt dig. Om du gjör detta , så har du gjort allt för att detta skall gå bra. Jag önskar dig lycka till!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15471-om-kynnere/#findComment-73031
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...