Gjest julijuni Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hei Jeg er ei jente paa 22 aar som har vaert sammen med en mann som er 20 aar eldre enn meg. Vi har vaert sammen i fire aar men forholdet tok nylig slutt av geografiske grunner. Jeg har bodd i New York i 2 aar naa og studert business. Vi har hatt et langdistanse forhold i 2 aar som til slutt ble saa utholdelig at vaare veier maatte skilles. Rune har en sonn paa ti og vil verken gifte seg eller faa flere barn i framtiden, noe jeg vet vil bli sterke prioriteringer for meg senere. Rune er verdens mest fantastiske mann og jeg tror ikke jeg noen sinne vil treffe noen saa god som han. Jeg mener jeg elsker ham, men kan man elske en person hvis man er utro? I loepet av min tid i USA har jeg hatt 4 one night stands og et forhold til en annen mann bak Runes rygg. Jeg makter ikke aa fortelle ham det fordi det ville saaret ham saa dypt, selv om han fikk meg til aa love aa si sannheten hvis noe skjedde. Etter at vi slo opp avtalte vi aa ikke ha sex med noen andre til vi sees igjen fordi vi fortsatt elsker hverandre, men vil se hvordan det er aa vaere uten hverandre. Jeg klarte selvsagt ikke holde dette lofte og brot det da jeg var ute paa byen igaar, ble veldig beruset og fikk med meg hjem en kamerat av en venninne. Vanligvis mister jeg all bedoemmeleskraft naar jeg har drukket for mye, noe som skjer ofte og resulterer nesten alltid i daarlig sex med enten en fremmed eller en bekjent. Jeg tror dette skjer fordi jeg er saa utsultet paa naerhet og kjaerlighet da jeg ikke har familie eller gode venner her. Men hvorfor gjoer jeg dette gang paa gang? Hvordan skal jeg laere aa slutte? Jeg har mistet all selvrespekt og verdighet, sliter med sovn og konsentrasjonsevne. Jeg er saa langt nede og har mest lyst aa sluke en boks med piller aa sovne inn. Jeg har angst hele tiden for jeg tror dette skal forfolge meg resten av livet i form av daarlig karma og at jeg aldri vil bli lykkelig igjen. Jeg har ikke fortalt dette til noen og vil ta det med meg i graven for jeg kommer ALDRI til aa fortelle Rune hva jeg har gjort. Dette maa jeg heller slite med selv, men det har bare blitt for mye for meg og jeg aner ikke hva jeg skal gjore. Jeg vil slutte, prover aa drikke mindre naar jeg gaar ut, men det er ikke lett. Noen ganger gaar det bra, andre ganger gaar det skeis. Vaer saa snill aa hjelp meg for jeg klarer snart ikke mer. Lise 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154724-jeg-bedrar-min-kjaereste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 På hvilken måte mener du noen skulle kunne hjelpe deg med dette? Dette må du selvsagt finne ut av selv, og du kan gjøre ett av to: 1) enten fortsette å ha tilfeldig sex slik som nå, men jobbe med tankemønsteret ditt for å akseptere dette, eller 2) rett og slett slutte å ha tilfeldig sex i den grad du har nå. Dette er dine reele valg, og du må selv ta en bestemmelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154724-jeg-bedrar-min-kjaereste/#findComment-992265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest for et rot Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ikke drikk i det hele tatt. Elsker du ham må du kunne været tro. Jeg hadde også problem med at jeg drakk for mye; bedro en kjæreste med dårlig one night stand. Det tok slutt pga min drikking. Nå er jeg gift; fatter ikke at jeg har vært utro mot en kjæreste. Føler meg drit pga det. Så ta deg sammen! Han fortjener en kjæreste han kan stole på. Du må og kan endre deg. Er det verdt det? Lykke til, ikke ta piller.. Kom over det. Vet ikke hva du bør gjøre men Rune. Vær ærlig. Ikke bedra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154724-jeg-bedrar-min-kjaereste/#findComment-992320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tante Jofrid Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Bare et lite tips: ikke bruk navn når du skriver. Om du ikke vil fortelle Rune dette direkte selv, kan han tilfeldigvis komme over innlegget ditt, eller høre det fra "en venn." Om du elsker han sånn som du sier bør du selvsagt være ærlig. Er problemet avstanden, kan dere jo treffes når du kommer til Norge igjen og se hvordan følelsene er da. Tror ikke det er noe poeng i å leve i sølibat i mellomtiden. (Det har du jo ikke klart til nå likevel...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154724-jeg-bedrar-min-kjaereste/#findComment-992693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan det være...? Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Bare et lite tips: ikke bruk navn når du skriver. Om du ikke vil fortelle Rune dette direkte selv, kan han tilfeldigvis komme over innlegget ditt, eller høre det fra "en venn." Om du elsker han sånn som du sier bør du selvsagt være ærlig. Er problemet avstanden, kan dere jo treffes når du kommer til Norge igjen og se hvordan følelsene er da. Tror ikke det er noe poeng i å leve i sølibat i mellomtiden. (Det har du jo ikke klart til nå likevel...) Enig ang. navn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154724-jeg-bedrar-min-kjaereste/#findComment-993372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.