Gå til innhold

Tillit

Gjest Liten i gjerningsøyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var i et forhold hvor jeg "tok" kjæresten min i å lyve et par ganger. Det hun skjulte for meg var ikke så veldig alvorlig, men det førte til at jeg etterhvert ble veldig utrygg og reagerte lett med mistenksomhet og sjalusi. Forholdet ble bare mer og mer skrantete og det endte med brudd.

Tror at hvis du ikke kan akseptere og "glemme" at kjæresten har løyet for deg, vil forholdet deres med tid kunne utvikle seg i samme retning som våres gjorde. Gjensidig tillit er helt avgjørende for at et forhold skal fungere :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154799-tillit/#findComment-993325
Del på andre sider

Costa1365380367

Når tilliten først har blitt brutt, så tror jeg det er lett å utvikle en motsatt følelse av tillit, at man kan bli suspekt, ekstra sjalu, kanskje litt paranoid. Så man kan begynne å lete etter signalene om at noe er galt. For når man opplever å bli løyet for osv, så vil man kanskje oppveie det man føler har vært en naivitet fra ens egen side, så man mister mye av den uskyldige tilliten man hadde for vedkommende.

Det blir vel litt som å fjerne noen stener fra grunnmuren, uten at man kan gjøre annet enn å bygge videre oppover, og håpe på at resten muren er sterk nok til å holde fremtiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154799-tillit/#findComment-993899
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...