Gå til innhold

Hvordan slutte å tenke på annen mann?

Anbefalte innlegg

Satya1365380461

Jeg er en kvinne på 31 år som har levd med samboeren min i 6 år. Vi har ikke barn. For 2 år siden hadde vi et opphold da samboeren min var utro. I den perioden traff jeg en mann og hadde en kort affære med ham, mens det jeg egentlig var opptatt av var å få tilbake samboeren min. Vi ordnet opp oss i mellom, men tanken på denne andre mannen har vokst i bakhodet mitt. Etter at jeg traff på ham her om dagen har jeg mistet all konsentrasjon og tenker kun på ham. Rasjonelt vet jeg at jeg elsker samboeren min, det er ham jeg vil ha, men jeg er veldig tiltrukket av denne andre. Hvordan kan jeg få ham ut av hodet? Alle råd mottas med takk!

Fortsetter under...

Satya1365380461

Tiden er din beste venn.

Sørg for å ikke oppsøke steder du vet han er så vil det som ikke får næring, dø ut av seg selv.

Takk for kloke svar, vet at det dere sier er riktig, men håpa kanskje innerst inne på svar av typen "finn ut av følelsene dine for den andre". Det er så fristende, men feil feil feil!

Gjest hold deg unna..

Takk for kloke svar, vet at det dere sier er riktig, men håpa kanskje innerst inne på svar av typen "finn ut av følelsene dine for den andre". Det er så fristende, men feil feil feil!

Ja, det er fristende. Men følelsene for den andre er spennende, men sikkert ikke varige. De lokker, men er farlige. Hold deg til han du har. Glem det andre.

La deg ikke lure av moralistene her. Mange mennesker er ulykkelige fordi de ikke tar vare på de mulighetene livet gir. Seriemonogami, dvs noen få lange gode forhold gjennom et langt liv, er det som passer oss mennesker best.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...