Gå til innhold

Halvveis på p-pillebrettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest midt i

man har jo ingen naturlig syklus når man går på p-piller, og blødningen man har når man går på pillene er ingen vanlig mens.

Men "syklusen" mens man går på pillene er på 28 dager (selv om man kanskje har en naturlig syklus på 26 eler 32 dager ellers), så på dag 14 er man midt i syklusen.

Gjest papirtiger

Sier ikke meg noe at noen er "midt i syklusen". Vet ikke hvor i syklusen blodet spruter eller hvor eggene løsner...

Spør fordi jeg ikke orker å kjøre brannbil og vil finne ut når jeg skal holde meg borte.

Det er 21 piller på et brett, og man får vanligvis mensen 1-3 dager etter at man er ferdig med brettet.

petter smart

Sier ikke meg noe at noen er "midt i syklusen". Vet ikke hvor i syklusen blodet spruter eller hvor eggene løsner...

Spør fordi jeg ikke orker å kjøre brannbil og vil finne ut når jeg skal holde meg borte.

Hun vet vel selv når hun har mensen. Er det slik at du kun er sammen med henne for sex og ønsker å ikke komme på besøk når hun har mensen?

Annonse

Wow - så moden du er. Jeg hadde ikke giddet gå til sengs med deg om jeg hadde vært aldri så desperat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...