Gå til innhold

Hvordan røre mannen best?

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig signatur

Vi har sjelden sex. Oppvarming for mannen min er at vi bare ligger ved siden av hverandre og onanerer hverandre. Kjedelig. Sist sovnet han.. Jeg vil gjerne gjøre det godt for ham; det er ikke alltid han kommer når vi har sex. Han er sliten og vil heller sove. Jeg får ikke røre brystvortene hans eller pungen, siden det kiler.. Så jeg må nesten gå "rett på sak". Hvordan er det best for ham? Hvordan få ham mer interessert i sex?? (Han vil så sjelden fordi han er trøtt, nå jobber han netter også noe som ikke gjør det bedre.) Av og til virker det som om sex ikke interesserer ham, men han tenner jo.. Trenger tips og råd! Slitsomt å ha det slik. Vi er jo glade i hverandre, men dette fører til at jeg er misfornøyd og klager. Har mine behov.. Og han er ikke interessert i å gjøre det jeg synes er godt (at han slikker). :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154852-hvordan-r%C3%B8re-mannen-best/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

For det første bør du prøve å ta iniativ til sex på andre tidspunkt enn når dere har lagt dere for natten. Mange er for trøtte til sex da. Har dere barn må dere enten ordne barnevakt, evt reise bort, eller ta det kort tid etter at de legger seg.

Hvorfor ønsker han ikke å slikke? Er det fordi du lukter/smaker vondt? Det er ikke sikkert han tør si dette til deg. Prøv å ta han med i dusjen så han kan slikke deg rett etter at du har vasket deg.

Videre kan du prøve med sexy undertøt og sexleketøy, kanskje litt rollespill. Sexlivet blir kjedelig etterhvert, en er jo de samme personene. Da må en finne på noe.

Han er nok interessert i sex, men han jobber kanskje for mye og er sliten, han er trøtt på kveldene når du foreslår sex, det er blitt rutinepreget og kjedelig.

Gjest hemmelig signatur

For det første bør du prøve å ta iniativ til sex på andre tidspunkt enn når dere har lagt dere for natten. Mange er for trøtte til sex da. Har dere barn må dere enten ordne barnevakt, evt reise bort, eller ta det kort tid etter at de legger seg.

Hvorfor ønsker han ikke å slikke? Er det fordi du lukter/smaker vondt? Det er ikke sikkert han tør si dette til deg. Prøv å ta han med i dusjen så han kan slikke deg rett etter at du har vasket deg.

Videre kan du prøve med sexy undertøt og sexleketøy, kanskje litt rollespill. Sexlivet blir kjedelig etterhvert, en er jo de samme personene. Da må en finne på noe.

Han er nok interessert i sex, men han jobber kanskje for mye og er sliten, han er trøtt på kveldene når du foreslår sex, det er blitt rutinepreget og kjedelig.

Tusen takk for svar. Jeg har prøvd mye, og sexy undertøy f.eks. nytter ikke. Han ønsker ikke å slikke fordi det er "stress".. Jeg trodde lenge det var pga smak, men det sa han at det ikke var. Det blir jeg som må ordne opp i dette her, for ellers kan det bli ingenting.

Hm... det spørs om du kommer noen vei med å 'presse' ham direkte på sexfronten. Det fungerer kanskje som en vond sirkel: Jo mer du 'presser', jo mer reservert blir han.

Å flashe opp med fransk undertøy og sånt høres for øvrig bare helt patetisk og desperat ut. Det er neppe tingen for en mann uten lyst og evne til å gi i senga.

Vet ikke annet råd enn at du prøver å tenne ham i en større enhet, prøver å tenne nytt liv i forholdet.

Hva med artige opplevelser sammen, ting som gjør dere glade? Gjøre ting som tenner sansene, i natur, i byen, hjemme, reise... Gode diskusjoner trigger gode ting i et forhold, husk at hjernen er vår største erogene sone.

Du må kanskje dytte ham i gang til å (gjen)oppdage deg som en glad, sensuell kvinne - og dytte ham i gang til å (gjen)oppdage seg selv som et seksuelt vesen.

Han høres virkelig forknytt ut som ikke liker å bli tatt på pungen fordi det 'kiler'. Ta bedre grep om tilværelsen, du :)

Gjest hemmelig signatur

Hm... det spørs om du kommer noen vei med å 'presse' ham direkte på sexfronten. Det fungerer kanskje som en vond sirkel: Jo mer du 'presser', jo mer reservert blir han.

Å flashe opp med fransk undertøy og sånt høres for øvrig bare helt patetisk og desperat ut. Det er neppe tingen for en mann uten lyst og evne til å gi i senga.

Vet ikke annet råd enn at du prøver å tenne ham i en større enhet, prøver å tenne nytt liv i forholdet.

Hva med artige opplevelser sammen, ting som gjør dere glade? Gjøre ting som tenner sansene, i natur, i byen, hjemme, reise... Gode diskusjoner trigger gode ting i et forhold, husk at hjernen er vår største erogene sone.

Du må kanskje dytte ham i gang til å (gjen)oppdage deg som en glad, sensuell kvinne - og dytte ham i gang til å (gjen)oppdage seg selv som et seksuelt vesen.

Han høres virkelig forknytt ut som ikke liker å bli tatt på pungen fordi det 'kiler'. Ta bedre grep om tilværelsen, du :)

Tusen takk for svar. Det er så vanskelig når vi har det slik. Tror nok du har rett i å gjøre noe sammen; med små barn og travel hverdag blir det altfor sjelden. Og jeg prøver å ikke mase, men det er vondt å bli avvist (det er kun jeg som tar initiativ til sex; han gjør det en kjempesjelden gang).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...