Gå til innhold

Pris på røyk

Anbefalte innlegg

Gjest abc123123
Skrevet

Hvor mye koster en 20 pakning med røyk ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra i underkant av 60 til i underkant av 70?

"........................."

Gjest heldigvis blitt røykfri
Skrevet

Heldigvis slipper jeg å tenke på det for i dag er det fire uker siden jeg slutta.

;-))

Gjest røyker ikke
Skrevet

Heldigvis slipper jeg å tenke på det for i dag er det fire uker siden jeg slutta.

;-))

Flott:)

Skrevet

Den sommeren jeg begynte å røyke kosta en 20-pakning 40 kr og 40 øre på Prix, og var usannsynlig lett å stjele.

Skrevet

Den sommeren jeg begynte å røyke kosta en 20-pakning 40 kr og 40 øre på Prix, og var usannsynlig lett å stjele.

Da jeg starta kostet den 20 kr og 20 øre.Var veldig lett å stjele da også:o)

Skrevet

Ah - jeg begynte å røyke når det kostet 27.50 for en 20-pakning. Fornøyd med at jeg ikke røyker lenger, ja :-)

"..........................."

Gjest millinissis
Skrevet

Den koster helsa di.

Ja det er vel alle klar over, men det var vel faktisk ikke dette abc123123 spurte etter. Er du en fanatisk ikke-røyker du kanskje???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...