Gå til innhold

NSB- rutetider - pendling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet inn på skole på Røros, av alle steder... er det noen som er lynkjappe til å finne ut av NSB sine rutetabeller? Skulle gjerne visst om det er mulig å pendle på morgenen fra Trondheim...

Høres egentlig ganske umulig ut, siden jeg må levere unger klokka sju, men kanskje det er håp likevel om å klare å komme seg oppover til Røros noen ganger i uka, og være fremme ikke så altfor lenge etter klokka ni?

Jeg kom akkurat hjem fra ferie, og ser jeg har fått tilbud om div. studieplasser... derfor jeg spør. Alternativet er et annet studie som jeg ikke har SÅ lyst til :)

Skrevet

Kjører du oppover fra Trondheim, så havner du neppe på Røros.

Skrevet

Kjører du oppover fra Trondheim, så havner du neppe på Røros.

For meg blir Røros "oppover" fordi det er på fjellet, men det blir vel sørover da, om du er så nøye på det ;) Jeg bor i "dolpa" på andre sida av byen.

:o)

Skrevet

Slå opp på www.nsb.no

Jo, det har jeg jo gjort, men fant ikke ut av det. Det var derfor jeg spurte her :)

Gjest konduktør
Skrevet

Jo, det har jeg jo gjort, men fant ikke ut av det. Det var derfor jeg spurte her :)

Det går tog 5.50 og 9.50 på morgenen.

Gjest tatoget
Skrevet

Tviler på om DOL'ere har egen rutetabell for Tr.heim-Røros som ikke står på NSB sine sider.

Skrevet

Det går tog 5.50 og 9.50 på morgenen.

Hmm... takker :)

Skrevet

Og mellom togavgangene går det buss:

http://www.reiseinfo.no/nettbuss/ruter/t/23-601.htm

Gud bedre... jeg tror jeg prøver å søke igjen neste år! Er LITT drøyt med over tre og en halv times bussing én vei, når jeg ikke kan flytte på meg. Får slå til på NTNU isteden, selv om det ikke er drømmestudiet.

Takk for opplysningen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...