Gå til innhold

Offentlig el privat tannlege?

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen

Jeg har nettopp flyttet til Oslo fra et mindre sted. Der jeg kom fra fortsatte jeg bare å bruke "skoletannlegen" selv etter at jeg ble voksen. Har aldri vært på tale å bruke privat. Har rett og slett aldri tenkt på det.

Nå da jeg har flyttet til Oslo, må jeg finne meg en tannlege her. Tenkte at offentlig må vel være billigst, men når jeg sa det til kjæresten min bare lo han. For man kan jo ikke gå til OFFENTLIG tannlege! I følge han... Han sier det bare er private som tar imot.

Noen som vet noe om dette? Og noen som har tips for hvordan jeg går fram for å finne en bra, men rimelig tannlege i Oslo?

Hvor lang ventetid må jeg regne med?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154938-offentlig-el-privat-tannlege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Slik det er der jeg kommer fra, så er den offentlige tannhelsetenesten bare for de som er under 20 og de som er gravide... Umulig å komme innimellom...desverre!!! Billigere er det ikke om du da ikke har rett til moderasjon, noe man kan få til det året man fyller 20 eller 21... er ikke helt sikker på alderen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...