Gå til innhold

Gravid/ikke gravid......IIIIK

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå er det evig lenge siden jeg var her inne sist..har ikke orket det.

Men nå er jeg her igjen....og er stressa som få!!

Jeg er 2 (!!!!!) uker sen med mensen! Jeg tør ikke ta en test..for etter så mange skuffelser er jeg livredd for å få en til.

Jeg og mannen min har ikke hatt 'ork' til noe intimitet de siste 1,5 mnd. Derfor er jeg jo litt i tvil om det kan være noe 'nurk' inni der...men så er det så mange som har fortalt meg at de selv hadde mensen de 2 første månedene som vanlig.

Er det rart jeg er stressa???

Trenger noen trøstende ord. Jeg prøver å være fornuftig å tenke at det IKKE er noe...men jeg blir alikevell like fornøyd når jeg ikke ser de forhatte blodflekkene på toalettpapiret. (unnskyld at jeg er litt...brutal!!)

Nervøs klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154952-gravidikke-gravidiiiik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi oi, skjønner godt at du er stressa!

Her er det kun en ting som kan lette trykket: Ta en test! Traumatisk, ja - men du vil definitivt få svar på det du lurer på.

Lykke til!

Klem fra

Hei!

Takk for svaret. Jeg har bestemt meg for å ta testen i morgen....men jeg gruer meg!

Jeg har tydeligvis tatt sorgen på forskudd,for jeg er kjempe deppa i kveld, og ser bare for meg testen med EN blå strek...

Men jeg må bare gjøre det og bli ferdig med dette. Bedre lykke neste gang...er det ikke så de sier??!!

Hilsen

Hei!

Takk for svaret. Jeg har bestemt meg for å ta testen i morgen....men jeg gruer meg!

Jeg har tydeligvis tatt sorgen på forskudd,for jeg er kjempe deppa i kveld, og ser bare for meg testen med EN blå strek...

Men jeg må bare gjøre det og bli ferdig med dette. Bedre lykke neste gang...er det ikke så de sier??!!

Hilsen

Godt tenkt :-)

Og masse lykke til-ønskninger fra meg. To blå streker (eller kryss eller hva det nå er på testene for tiden) hadde vært fantastisk!

Klem fra

Hei! ja jeg veit hvordan du har det.Jeg og samboeren min har prøvd i tre år nå,og hver mnd er jeg like spent.Vi har barn fra før,men ikke sammen,så vi ønsker oss veldig et barn sammen.Men jeg tror nok det at hvis man er blitt gravid så merker man det.for min del så har jeg sponsa apoteket med en del penger på disse tre årene.Hvordan gikk det foresten med testen din??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...