Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært gift i 2 år med verdens nydligste jente, men for 2 uker siden fant jeg ut at hun solgte sexuelle tjenester i Oslo. Har i ettertid også funnet ut at hun har bedratt meg med mange andre i løpet av de to årene.

Vi har hele tiden hatt et meget aktivt sexliv.

Hvordan skal man klare å takle noe sånt? Det er selvfølgelig slutt nå og hun har funnet en annen mann allerede, men klarer ikke få henne ut av hoodet. Jek elsker henne meget høyt enda.

Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154954-prostitusjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Det har bare gått to uker, du har nok et bredt spekter av følelser du skal gjennom.

Sinne fordi du har blitt bedratt, sinne når hun har gjort så du må ta tester for seksuelt overførbare sykdommer, redsel for å ha fått noen av dem o.s.v.

Du klarer vel å opparbeide litt sinne fordi hun har lært deg at du ikke uten videre kan stole på kjæresten din en gang.

Allerede trufen en ny mann? Tror du ikke han har vært der mer enn to uker?

"Har vært gift i 2 år med verdens nydligste jente,.." "Jek elsker henne meget høyt enda."

Ta deg sammen, ingen fortjener behandlingen du har fått!

Det du skriver er så ille, at man kan begynne å lure på om det er et tulleinnlegg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154954-prostitusjon/#findComment-994520
Del på andre sider

Det har bare gått to uker, du har nok et bredt spekter av følelser du skal gjennom.

Sinne fordi du har blitt bedratt, sinne når hun har gjort så du må ta tester for seksuelt overførbare sykdommer, redsel for å ha fått noen av dem o.s.v.

Du klarer vel å opparbeide litt sinne fordi hun har lært deg at du ikke uten videre kan stole på kjæresten din en gang.

Allerede trufen en ny mann? Tror du ikke han har vært der mer enn to uker?

"Har vært gift i 2 år med verdens nydligste jente,.." "Jek elsker henne meget høyt enda."

Ta deg sammen, ingen fortjener behandlingen du har fått!

Det du skriver er så ille, at man kan begynne å lure på om det er et tulleinnlegg...

Du lurer på om det er et tulleinnlegg, men det er det ikke. Det er så smertelig at jeg vet vel ikke hvordan jeg skal klare å takle dette. Jeg elsker den jenta på en måte jeg ikke trodde var mulig.

Og det er klart at han nye sikkert har vært der tidligere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154954-prostitusjon/#findComment-995262
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Du lurer på om det er et tulleinnlegg, men det er det ikke. Det er så smertelig at jeg vet vel ikke hvordan jeg skal klare å takle dette. Jeg elsker den jenta på en måte jeg ikke trodde var mulig.

Og det er klart at han nye sikkert har vært der tidligere.

Du er vel i sjokk. Klarer du ikke å bli sint? Føler du deg ikke ført bak lyset og dårlig behandlet?

Oppfører drømmejenta di seg sånn mot deg? Nei, det var ikke dette du ville ha. Ergo er ikke dette "verdens nydeligste jente"!

Du fortjener bedre, det er ikke vanlig å bli så dårlig behandlet, og det er ikke sunt hvis du ikke blir sint og såret nå.

Har du ingen nære du kan snakke med, noen som kan ta tak i deg og fortelle deg at du er for bra for dette her?

Vet du gir blaffen i at det er flere fisk i havet akkurat nå, men det er det, og det er IKKE vanlig at folk gjør sånn mot kjæresten sin.

I likhet med alle oss andre FORTJENER DU BEDRE!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154954-prostitusjon/#findComment-995268
Del på andre sider

Uff a mei.

Dette er en meget tragisk historie.

Du sliter...men må jobbe for å holde vannet over hodet for å si det sånn, det blir bedre fremover.

Tenk at hun har hatt sex med mange fremmede i tiden som har gått, hun har kunnet smitte deg med alskens sykdommer, farlige sådanne. Hva sier det om hennes bekymring for deg, og hvilken respekt er det ovenfor deg og deres ekteskap?

Slike tanker må du tillate å passere hodet ditt så du lettere kan se hvor ille det virkelig er...det kan hjelpe deg å opparbeide en distanse til henne og det dere hadde.

Har du venner - gode sådanne - du kan prate med ? Kunne du tenkt deg å snakke med erfarne en stund fremover til det verste har gitt seg ?

Du har fått deg en real smell, som nok for alltid vil være som et skår i hjertet ditt. Dine følelser for henne vil kanskje for alltid være litt spesielle og ikke helt borte.'

Men det er inget hinder alikavel i at du kan finne fotfeste igjen, lykke og harmoni i livet og i psyken, og en ny kjærlighet en dag...ei jente som kan gjøre deg lykkelig.

Vi er heldigvis laget slik at vi skal klare oss gjennom det meste. Så også du...men du må jobbe aktivt fremover og bestemme deg for at dette skal du legge bak deg, at hun faktisk ikke er verdt din kjærlighet, dine tårer eller søvnløse netter.

Stå på. Test deg for sykdommer. Rett synet mot fremtiden, det er noe bra for deg der, helt sikkert.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154954-prostitusjon/#findComment-995280
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...