Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hrm.. jeg har fått ny kjæreste nå, og blir tent på ham.. men problemet mitt er han har så tynn penis at jeg ikke får noe som helst ut av selve samleiet.. Jeg kjenner rett og slett nesten ingenting!

De jeg tidligere har vært sammen med har vært godt utrustet, så jeg har kansje blitt litt forvent?

Jeg prøver å trene skjedemusklene, så jeg er relativt stram, men likevel... Jeg ligger alltid igjen med en litt skuffet følelse.. "Var DET alt??" liksom..

Tips? Erfaringer?

Skrevet

Ny type, kanskje?

hehe.. har vært inne på tanken..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville nok vurdert å bytte type.

Selv ville jeg i hvert fall byttet dame dersom hun ikke dugde seksuelt.

Ja, det høres brutalt ut, men sex er viktig, og akkurat størrelsen kan man - dessverre - ikke gjøre stort med.

Skrevet

Litt vanskelig å svare på. Tynnere enn normalen?. Du har vel vent deg til en type penis, og sex sitter jo i hodet også. Hvis du har prøvd å trene oppp musklene dine, og du føler at det ikke gir deg noe, må du jo vurdere hvor viktig sexen er for deg...er jo ikke så mye han for gjort med selve penisen..så dette kommer jo ikke til å bli bedre..men sex kan jo være mere enn bare samleiet...men likevel selvfølgelig...

Skrevet

Hvis ikke det skjer så mye annet godt enn bare samleie så kan jeg skjønne denne "var det alt følelsen".

Det er synd å vrake en partner pga størrelsen på kjønnsorganet slik at om en kan utvide sexen til å bli helt tilfredsstillende alikavel så er jo det det beste...

Som et eksempel så gir halvdelen min meg voldsomt bra munnsex - jeg gir selvsakt også ham munnsex tilbake - at vi kan holde på i en time og være slitne og helt tilfredsstilte uten engang å ha hatt penetrering.Er det slikt så bør ikke alt henge på selve samleiet.

Om en ikke finner "tonen" utenom penetreringen så vil selvsakt mye henge på den følelsen og da er det jo klart at du vil føle deg "snytt" om han er litt dårlig utrustet.

Om du liker herren godt og egentlig ønsker å fortsette så bør du vel prøve å få lagt vekt på de andre sidene av sexen også og se hvordan det arter seg for deg.

Knipeøvelsene kan du jo uansett fortsette med, de er jo til gode for deg okke som.

Om det ikke funker i det hele tatt etter en stund og du fortsetter med å føle deg "snytt" så tror jeg at jeg må føye meg i rekka med de som mener du bør vurdere bytte av partner.

Det høres selvsakt veldig brutalt ut, men det er såpass viktig at sexen fungerer i et forhold. Om det skjærer seg der så tror jeg at missnøyen godt kan spre seg til forholdet ellers og det er jo ingen av dere tjent meg til slutt alikavel.

Men prøv, utforsk og lek, kanskje utvikler det seg bra fremover.

Lykke til.

:)

Gjest Pricilla
Skrevet

Da jeg var yngre så surra jeg en del med en kar.. Kunne blitt forhold ut av det for vi var stormforelsket. Gjorde det meste sammen og levde mer eller minre som et par noen uker, MEN så havna vi i senga.. Og det er det miste og tynneste utstyret jeg hadde sett. Fikk ikke noe glede av sexen.. Orka ikke gjøre noe annet heller for jeg ble rett og slett kvalm av den lille marken. Etter det har vi bare vært kompiser... : )

Sex er ikke superviktig for meg, må ikke ha sex fem ganger i uka, men det må fungere greit når man har sex. det gjorde det ikke med han jeg data, så ble ikke noe mer.. Hadde nok gjort det samme i dag.

Den missen i snega ga meg et helt annet syn på hele gutten.. hele tiltreknigen ble likosm borte...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg har ikke hatt så mange kjærester, men begge de to forrige var nok litt under gjennomsnittet... Jeg syntes hvertfall de var små! Når jeg ble sammen med nr 2 med liten tiss begynte jeg å lure på om det var skjebnebestemt at jeg skulle ha kjæreste med liten tiss... :-(

Når jeg ble sammen med den første med liten tiss må jeg innrømme at jeg syntes det var litt rart... Og var litt skuffet over at jeg kjente så lite.. Men fant også raskt ut at det var enkelte stillinger som gjorde at jeg kunne kjenne han bedre. Misjonær var f.eks ikke så veldig heldig stilling... Etterhvert ble jeg mer vant til den "lille" tissen og det ble ikke noe stort problem. Som andre skriver her, så er det mye mer til sex enn bare samleie da...

Bare for å komme med en tilleggsopplysning, så viste det seg å ikke være min skjebne å ha kjæreste med liten tiss... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...