Gå til innhold

Hvor går grensen?

Anbefalte innlegg

Gjest not today

Jeg ønsker ærlige meninger om en sak jeg er veldig usikker på.

Her er den.Jeg fikk besøk av en jeg kjenner endel,han trengte en å prate med,og det fikk han.Jeg hørte historien hans,og kom med mine synspunkter.etter en stund ble han nærgående,han ville holde rundt meg.det fikk han faktisk lov til.Men når han prøvde å kysse meg,sa jeg stopp.Han lå med hodet i fanget mitt.Han strøk hendene mine og klemte meg mye.Jeg lot ham.Nå føles det faktisk som jeg gjorde noe galt.At jeg lot det gå for langt liksom.

Hvor går egentlig grensen for hva som virker billig?Jeg er livredd for å virke lettvint.

Jeg stoppet han når han prøvde å kysse da,tross alt.Han her er faktisk gift,og det påpekte jeg også for ham.Jeg er singel,og var vel også litt ensom,og det var litt godt med fysisk klemming.Jeg takket for besøket og sa at jeg ville ligge meg.Men nå er jeg altså livredd for at jeg har virket enkel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155010-hvor-g%C3%A5r-grensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

"Billig" og "lettvint"? Hadde du lyst til å gå lenger altså?

Hvis ikke, synes jeg du oppførte deg som en venn, som ikke klarte å stoppe han, før han gikk for langt. For det høres ut som litt mye kosing, når det viste seg at han ikke bare ville ha trøsteklemmer. Men det fant du jo ikke ut før etterpå?

Han høres ut som typen som kommer tilbake for mer "trøst", så bare hold han på en armlengdes avstand neste gang, og si at du gjerne hjelper han, så lenge det KUN er snakking han trenger. Tror det er lurt å ta 10 skritt tilbake, når folk begynner sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155010-hvor-g%C3%A5r-grensen/#findComment-995244
Del på andre sider

Gjest not today

"Billig" og "lettvint"? Hadde du lyst til å gå lenger altså?

Hvis ikke, synes jeg du oppførte deg som en venn, som ikke klarte å stoppe han, før han gikk for langt. For det høres ut som litt mye kosing, når det viste seg at han ikke bare ville ha trøsteklemmer. Men det fant du jo ikke ut før etterpå?

Han høres ut som typen som kommer tilbake for mer "trøst", så bare hold han på en armlengdes avstand neste gang, og si at du gjerne hjelper han, så lenge det KUN er snakking han trenger. Tror det er lurt å ta 10 skritt tilbake, når folk begynner sånn.

Nei,jeg hadde ikke lyst å gå lenger.

Men jeg må innrømme at jeg har savnet et par armer jeg også,og ble vel litt svak siden jeg lot ham holde rundt meg slik.Men fornuften var der nok til å stoppe ham i å gå lenger.Jeg så det gale i det,og gav beskjed.

Jeg vil gjerne være en venn,men ikke slik venn.Jeg fikk heldigvis pratet med ham om det nå etterpå,og jeg følte vi fikk renset luften på det.Jeg bare håper at det ikke skjer igjen.Og det er som du sier,nå kommer jeg til å holde ham på en armlengdes avstand.

Jeg er bare så skuffet over meg selv for at han i det hele tatt fikk gått såpass langt før jeg stoppet det.Og følte meg derfor litt "billig" på en måte.

Det er godt å høre deres synspunkt,det hjalp mye.Tusen takk for det mil og soleil

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155010-hvor-g%C3%A5r-grensen/#findComment-995778
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...