Gå til innhold

Gjennomsnittsstørrelse på erigert penis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med en 17 - 18 cm????

Hvis du er jente har du nok litt overdrevne forventninger :)

Gjennomstnittet i Europa ligger vel på mellom 13-15 cm. Og husk da at det er GJENNOMSTNITT det snakkes om, det er normalt med både mindre og større.

Gjennomstnittet i Europa ligger vel på mellom 13-15 cm. Og husk da at det er GJENNOMSTNITT det snakkes om, det er normalt med både mindre og større.

Se http://www.adressa.no/kultur/litteratur/article.jhtml?articleID=502935

Vi kan jo håpe at boka tas inn på alle skolebibliotek rundt om i landet. :-)

Gjest flimmer

He, he, det var i erigert tilstand du skrev ikke sant!

Har målt mannen min sin jeg, men overdrev kanskje med 1 eller 2 cm.

Hadde han hatt 13 cm hadde jeg blitt skuffa altså.

Ja så ta et søk på nettet og finn noe fakta da hvis du ikke tror meg. Og jeg gjenter: det er GJENNOMSNITT. Slå opp det også hvis du ikke bestod matte på grunnskolen.

Annonse

Det er vel der mye av problemet ligger. Norske jenter/kvinner tror snittet ligger på 17-18 og blir skuffet av en som er gjennomsnittelig lang.

Gjest flimmer

Ja så ta et søk på nettet og finn noe fakta da hvis du ikke tror meg. Og jeg gjenter: det er GJENNOMSNITT. Slå opp det også hvis du ikke bestod matte på grunnskolen.

Jada så stod det gjennomsnitt, men du skrev også at jeg ville bli skuffet...., har ikke tenkt å bytte bort mannen min jeg selvom han ikke har gjennomsnittslengde på penisen (-:

Det er vel der mye av problemet ligger. Norske jenter/kvinner tror snittet ligger på 17-18 og blir skuffet av en som er gjennomsnittelig lang.

men kanskje gutta har litt av skylda sjøl, siden mange jo er ganske flinke til å skryte på seg en 4-5 cm, kanskje ikke rart jentene får urealistiske forhåpninger da :)

Gjest IngenLurerDenneGutten

Derfor er det viktig å prøvekjøre sakene før man bestemmer seg;)

Gjest flimmer

http://magasinet.startsiden.no/magasinet/content/view/full/31379

Fant det jeg!

Hvis hun først er skuffet over det hun får spiller det da vel ingen rolle om dette er gjennomsnittet eller ikke.

du, jeg leste innlegget ditt helt feil første gangen. Beklager reaksjonen :( Litt kjapp i vendingen av og til hehe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...