Gjest miafia Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Når dere treffer jenter på byn eller andre steder. Hva tenner dere? Blir dere det uansett åssen jenta er,ved å tilfredsstilles? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg har ingen mal i forhold til hvordan jenta skal være. Tenner på noe ved enkelte og andre ting ved andre. Umulig å svare på spørsmålet ditt. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg har ingen mal i forhold til hvordan jenta skal være. Tenner på noe ved enkelte og andre ting ved andre. Umulig å svare på spørsmålet ditt. Tiltredes. Eller som det populært sies: noen liker mora, andre liker datra. Og i disse liberale tider er det sikkert noen som liker far og sønn også 0 Siter
Prozak Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Tiltredes. Eller som det populært sies: noen liker mora, andre liker datra. Og i disse liberale tider er det sikkert noen som liker far og sønn også " Og i disse liberale tider er det sikkert noen som liker far og sønn også :)" I disse såkalte "liberale" dager er det kanskje flere som tør å INNRØMME at de liker far og sønn. Alltid vært mange som har likt det. "........................." 0 Siter
favn Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Tiltredes. Eller som det populært sies: noen liker mora, andre liker datra. Og i disse liberale tider er det sikkert noen som liker far og sønn også Jeg føler meg ikke såååå utagerende og frigjort når jeg nå engang har som legning å like menn. 0 Siter
petter smart Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg føler meg ikke såååå utagerende og frigjort når jeg nå engang har som legning å like menn. Nå var jo dette innlegget et spørsmål til menn om hva de tenner på. Du er vel ikke en mann? Er du vel? 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Hva tenner meg? Kameratene hennes.....;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.