Gjest bonacci Skrevet 15. januar 2001 Del Skrevet 15. januar 2001 Hei dr. Moen. Jeg er 30 år og har født to barn for fire og fem år siden. Det første barnet var dødt (fullgått svangerskap) og de fant en del forkalkninger og mange små infarkter i morkaken. Under den andre fødselen så alt ut til å gå bra, men så rant det plutselig ut store klumper med blodkoagler og det ble tatt keisersnitt. Snitt av morkaken viste et infarkt på ca 6*8 cm (er det mye?). Nå har jeg prøvd å bli gravid i to år, uten hell. Har vært gjennom diverse undersøkelser, men gynekologen finner ikke noe galt med meg. Jeg har eggløsning, fine hormonverdier, åpne eggledere og mannen har fin sæd. Men så begynte jeg å lure på dette med blodet mitt. Når jeg har mensen så varer den alltid 7-8 dager. Jeg blør kraftig og det pleier å komme ut svært store, slimete blodklumper. Er dette normalt? Dette har ikke alltid vært slik, men er blitt verre i løpet av de siste årene. Nå lurer jeg på om det er noe med blodet mitt som fører til at jeg ikke blir gravid??? Jeg har aldri spurt noen lege om det, og det er aldri noen som har nevnt det heller. Kan det i såfall kobles til det at jeg to ganger har fått infarkter i morkaken? Håper du skjønner hva det er jeg lurer på...Jeg vet ikke helt om jeg skjønner det selv en gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15512-lurer-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 15. januar 2001 Del Skrevet 15. januar 2001 I sjeldne tilfeller kan visse antistoffer i blodet 'cadiolipin antistoffer' eller 'lupus antikoagulans' gi slike ulike utslag. Man kan undersøke det med en blodprøve. Rikelig menstruasjon har non en annen forklaring, er du sjekket for muskelknuter på livmoren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15512-lurer-p%C3%A5/#findComment-72980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.