Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg hørte om noen som hadde lest et lite stykke om Melkeprodukter og barnløs i Värmlandstidningen i Sverige. At det er endel meieriprodukter som inneholder et gummi-stoff som kan være årsaken til at det er så mange som er barnløse.

Er det noen som har hørt om dette eller som vet hvor vi kan få litt mer greie på dette.

Jeg er utrolig glad i både melk og youghurt, men hvis det er tilfelle som det blir skrevet, vet jeg ikke om jeg "liker" dette lenger.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155151-melkeprodukter-og-barnl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MotherEarth

Unnskyld, men jeg synes dette høres ut som bare tull.

Plutselig skal alle mulige matvarer og drikke være årsaken til b.løshet, og nye teorier lanseres så å si hver dag. Hvor skal dette ende?

Jeg tror jeg har lest noen hundre forskj. teorier på b.løshet de siste årene, det ene værre enn det andre.

Et normalt godt norskt kosthold og liv skal ikke hindre graviditet. Overfokusering på problemer derimot, kan hindre i at du slapper av og ikke gir kroppen ro til å få bli gravid.

En spennt kropp som aldri slapper av er et katasrofeområde for et befruktet egg. Hva mener dere andre her om dette?

Unnskyld, men jeg synes dette høres ut som bare tull.

Plutselig skal alle mulige matvarer og drikke være årsaken til b.løshet, og nye teorier lanseres så å si hver dag. Hvor skal dette ende?

Jeg tror jeg har lest noen hundre forskj. teorier på b.løshet de siste årene, det ene værre enn det andre.

Et normalt godt norskt kosthold og liv skal ikke hindre graviditet. Overfokusering på problemer derimot, kan hindre i at du slapper av og ikke gir kroppen ro til å få bli gravid.

En spennt kropp som aldri slapper av er et katasrofeområde for et befruktet egg. Hva mener dere andre her om dette?

Jeg har vel ikke så mange meninger om melkeprodukter og barnløshet, men har ikke sansen for det du skriver om spente kropper som ikke blir gravide. Slik jeg har forstått det har psyken lite og ingenting å si for om man blir gravid eller ei. Og om det hadde, så skulle jeg se det paret som greide å slappe av slik at dama ble gravid. Slike tanker skrur man bare ikke av hvis de først har satt seg godt fast.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...