Lusifer Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 For ett år siden oppdaget jeg 1 "rekke med tagger" på de indre kjønnsleppene. Minner meg nesten om fiskeben slik det ser ut. Taggene er "satt på" en rett linje som er ca 1cm bred, og 3cm lang. Fargen på taggene er røde.Har hatt kløe på dette området, men vet ikke om det kommer av taggene. Var først hos gynekolog som viste meg videre til gynekologisk avdeling på sykehuset, for hun hadde aldrig sett slikt før. Hun snakket om kjønnsvorter, men var veldig usikker. Har hatt fast partner i flere år. Det ble slutt en tid, og jeg hadde kjønnskontakt med en annen mann. La merke til "taggene" ca. et halvt år etter, men vet ikke hvor lenge de har vært der.Ble sammen men ex`en min noen uker etter bruddet. Han har ikke merket noe. Jeg har vært på gynekologisk avdeling 3 ganger nå,pga mye utflod og disse taggene, uten resultat. De 2 jeg har vært til der har heller ikke sett dette før. Er sjekket for kjønnsykdommer, der alle resultater er negative. I dag merket jeg en rekke til med tagger. Er veldig fortvilet. Har vært plaget veldig psykisk etter dette. Sover dårlig om natten også. Er veldig redd for hva dette er. Sex-livet er også dårlig pga dette. Har bare lyst til å skjære de bort! Føler jeg trenger noen og snakke med om dette. Psykologen min er mann og jeg klarer ikke snakke med han. Hilsen fra lille meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155172-tagger-p%C3%A5-de-indre-kj%C3%B8nnsleppene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezsch Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Uff da.Det høres ikke noe moro ut dette da. Rart de ikke finner ut av det.Det høres jo ut som det kan være kjønnsvorter da,men hvis ingen av legene er sikker så...det går jo an å høre om du kan få prøve sånn vortemiddel da,for å se om det går bort av det. hvis ikke så burde du jo få skære de bort,siden du sliter litt psykisk. vi får håpe på det beste.siden de ikke vet hva det er, så er det sikkert ikke farlig. håper alt går bra..klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155172-tagger-p%C3%A5-de-indre-kj%C3%B8nnsleppene/#findComment-998232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Utfra beskrivelsen lyder det som kjønnsvorter, kondylomer. Hvis du søker på pictures på www.google.com og bruker ordet ’condylomata’ får du opp en serie bilder fra både kvinner og menn. Likner det på ditt ’utslett’? Har legene evt tatt vevs-prøve av dem? Har du forsøkt behandling? Ved kjønnsvorter kan man pensle eller bruke en spesiell krem. Man kan også skjære, fryse eller brenne dem bort. Hvis gynekologene ikke finner ut av hva det er, kan du henvises til en hudlege eller til ’vulvaklinikken’ på Rikshospitalet, evt kan du søke til Olafia-klinikken i Oslo. Dette bør ikke ødelegge ditt liv! Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/155172-tagger-p%C3%A5-de-indre-kj%C3%B8nnsleppene/#findComment-999625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.