Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sitter her og funderer... har ei superdeilig, smart, glup, alt jente som er mi.. problemet er vel at vi bor 30 mil fra hverandre... når ho er ute på byen så er ho alltid livlig og blid.. ikke noe sånn flørt.. ei ordentlig fornuftig jente lissom.. men dødsmange prøver seg jo det de kan da.. tafser osv osv.. syns lissom ikke det er noe greit jeg.. er kanskje litt redd?? bør ho fortelle meg dette.. syns ikke det er noe kult å høre det lissom.. men på en annen side så er det jo litt godt at hun sier det som det er også...

synspunkter? råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155343-er-jeg-teit-tror-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lips1365380508

Er spørsmålet ditt her om hun burde eller ikke burde fortelle når noen skjekker henne opp? Syns at det er noe dere burde avtale mellom dere jeg. Før pleide jeg å si ifra sånt til kjæresten min,men han sa at han ikke ville vite det, så nå har jeg sluttet. Han forteller meg heller ikke når noe sånt skjer med ham,men hvis jeg spør så sier han. (men jeg spør skjeldent)

Det viktigste er at dere stoler på hverandre, og at dere ikke tror at den andre flørter tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155343-er-jeg-teit-tror-det/#findComment-997802
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...