Gå til innhold

Jomfruer eller "erfarne" trangest vaginaer?

Anbefalte innlegg

Man har jo hørt dette med at:"hun var trang som ei jomfru". Men vagina er jo en muskel, og er det ikke naturlig at jo mere man har sex, jo mere trening får disse musklene og ergo trangere blir musa? (jomfruer må jo ha dårligere trente muskler siden de ikke hatt hatt sex enda)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155389-jomfruer-eller-erfarne-trangest-vaginaer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ugga Bugga

Man trener ikke musklene når man har sex, med mindre man kniper under samleiet.

Hvem som er trangest vet jeg ikke, men man blir visstnok videre med årene, og etter fødsler.

Men jeg tror ikke jomfruer er verken trangere eller videre enn andre kvinner på samme alder.

Annonse

Jomfruhinna er jo ikke "trang", da. Der er det jo gjerne full stopp, så dytter man på litt, og så er man gjennom :-)

".........................."

ikke alle blir videre etter en fødsel...jeg har født for 2,5 år siden og han jeg hadde sex med før og etter fødselen merket ingen forskjell....

Jeg er en annen

ikke alle blir videre etter en fødsel...jeg har født for 2,5 år siden og han jeg hadde sex med før og etter fødselen merket ingen forskjell....

Da Mykle sto ved sin kones sykeseng og så legen sy stingene etter fødselen, skal han ha sagt: ett til.

Prøv å svare til de du skal svare til, da :-) (jeg har da ikke sagt noe om tranghet og fødsel)

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...