Gå til innhold

10.000 i bidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt bidragskalkulatoren til trygdevensenet, og der ser det ut som om min ekssamboer skal betale 10.000 kroner i bidrag.

Jeg tjener 365.000 i året, han omtrent 400.000. Vi har to felles barn på 3 og 6 og han har et barn på 10 år.

Jeg vil ha omsorgen.

Synes 10.000 høres mye ut.

Skrevet

Det må være feil. Har dere ekstremt høye barnehageutgifter ? Har du gått nøye over alle tallene du skrev inn, og utregningene du får satt opp for deg ?

Skrevet

Ser mer ut som om tallet du kom frem til var for året og ikke pr måned.....

Skrevet

He he....jeg kan garantere deg at det nok dessverre er totalt feil.

Stikk inn å prøv kalkulatoren igjen du.

• 3 uker senere...
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

max bidrag er ca. 6.ooo,- hvis mannen tjener over ca. 600-700 tusen pr. år, og du selv hadde hatt liten inntekt!! Så det der har nok kommet litt feil ut av en eller annen grunn, ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...