Gå til innhold

Glemte pillen i to dager...Får jeg mensen fullt ut nå da?

Anbefalte innlegg

Glemte helt å ta pillen(yasmin) i to dager. Tok dem igjen den tredje dagen, men merket da en liten blødning. Vanligvis får jeg jo mensnen nøyaktig to dager etter at jeg slutter med pillen...

Jeg tok pillen den tredje dagen, men i dag også (fjerde dag) blør jeg. Så nå får jeg vel mensen da?

Umulig å rette opp dette med å fortsatt ta pillen?? Virker som det er for sent! isj..hadde tenkt å hoppe over mensen en stund nå...men...

Noen som vet om det nå er for sent og om det har lite for seg å fortsette med pillen?

jeg mener, det er jo lite vits i å ta pillen hvis jeg likevel blør...det er jo bortkastede piller! ;-)

Håper på svar.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...