Gå til innhold

25 år og aldri hatt noen kjæreste... Flaut..

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er et null

Jeg er en jente på 25 år som aldri har hatt noen kjæreste. Jeg har ikke holdt en gutt i hånda engang og er ukyssa og jomfru. Jeg tør ikke å se noen inn i øynene heller. Er livredd andre mennesker. Ser ned i bakken. Får bare enda større angst av nærhet. Sliter med sterk angst og depresjoner.

Føler meg så innmari misslykka siden jeg ikke tør å gå ut sammen med andre. Sitter bare inne og tenker masse negative tanker om meg selv. Jeg føler meg som en dumming.

Føler meg så innmari annerledes. Jeg sammenligner meg alltid med andre. De fleste har liksom masse erfaring når de er 25 år gammel. Og jeg som ikke tør å se opp på andre mennesker engang? Ser bare rett ned i bakken. Er veldig sjenert.

Lurer på hva familien, naboer tenker om meg. Venner har jeg ikke siden jeg er så redd for mennesker. Foreldrene mine maser om at jeg må komme meg ut å finne kjæreste og få barn og sånn siden jeg er så gammel. Føler meg gammel og grå.

Men jeg klarer ikke. Jeg klarer ikke å prate med andre. Jeg klarer heller ikke nærhet siden angsten er så innmari sterk. Klarer ikke å slippe folk innpå meg. Trekker meg alltid unna. Det er nok derfor jeg ikke har venner heller.

Også får jeg liksom ingen kjæreste eller venner av å bare være inne og å ligge under dyna og gjemme meg bort fra virkeligheten. Tryggest å gjemme meg under dyna på en måte.

Går til behandling for angsten min. Men synes ikke det hjelper så mye. Men det tar nok veldig laaang tid. Lurer på hvor lenge jeg holder ut. Er så redd jeg ikke kommer meg ut av problemene mine. De har bare blitt mye værre med tiden.

Jeg er så innmari redd. Skjelver av redsel. Har en stor angst klump i magen full av redsel. Er alltid kvalm og uvel. Hjertebank, Masse spenninger i kroppen. Vondt i nakken og sånn. Er i helspenn hele dagen. Jeg klarer ikke å slappe av på en måte. Er så livende redd. Livet er så skummelt. Jeg tør ikke å leve livet heller.

Har bare lyst til å død. Slippe å lide mer. Slippe å presse meg gjennom hver eneste uuuutholdige dag.

Fortsetter under...

Gjest Anna Belinda

Tror du skal fokusere på nærhetsproblemet (altså generelt, at du ikke slipper mennesker innpå deg) i stedet for det med kjæreste. Guttene kommer etterhvert som du blir tryggere på mennesker generelt.

Men om du vil prøve å få kontakt med gutter er irc et tips. Der slipper du å sitte face-to-face med noen og kan lett logge deg av om du ikke vil prate lenger. :o) Der vil du sansynligvis få bekreftelse på hvilken fin person du er også. (Kan være grunn til at du ikke vil slippe noen innpå deg, fordi du tror de dømmer deg...)

Bedre å angre på det man ikke har gjort enn det man har gjort er det noe som heter.

Får du ikke medisiner for angsten din?.

Du må later også til å ta deg selv veldig høytidelig. Må kunne le av deg selv. Livet er ikke så høytidelig som mange skal ha det til.

Man må ta ett steg av gangen. Først tørre litt, og så ta det deretter.

Er vel ikke kjæreste som er problemet for deg da. Må jo ta ett steg av gangen. Først må du jo tørre å snakke med folk. Prøve å få orden på de sosiale behovene. Her på du "manne" deg opp og ta deg selv i nakken. Også vil det gå sakte og sikkert oppover.

Melde deg inn i ulike foreninger kan være en god anledning å treffe folk.

Statsministeren stod fram med sine psykiske problemer han, og folk flykter ikke fra deg av den grunn. Psykiske problemer er noen de aller fleste har i mer eller mindre grad.

25 år er ikke gammelt. Du har jo hele livet foran deg. Du bør nok tenke på deg selv før venner og kjæreste. Jobbe med selvtilliten. Er enig med at det kan være lurt å starte på nettet, mirc, icq, msn, chatte å få venner. Da blir du tryggere på deg selv, og kan gå ut å møte mennesker etter hvert. Så kommer kjæreste etter det. Ikke gi opp !!

Gjest ikke signatur

Ville bare si..: misunner deg egentlig. Bare et stort pluss å være jomfru!! Viser at du venter til du er med en du er glad i. Jeg skulle ønske jeg ventet.. Og jeg kjenner noen som er eldre enn det og ukysset. Ingen krise..:) Bare ikke gjør noe i fylla f.eks. som du senere angrer.

Annonse

Ville bare si..: misunner deg egentlig. Bare et stort pluss å være jomfru!! Viser at du venter til du er med en du er glad i. Jeg skulle ønske jeg ventet.. Og jeg kjenner noen som er eldre enn det og ukysset. Ingen krise..:) Bare ikke gjør noe i fylla f.eks. som du senere angrer.

Hallo???!!!

Det hadde vært fint om hun ventet på den rette, men hun sliter jo med å ha forhold til andre mennesker. Det er IKKE fint, dette er ikke hennes valg, dette er et problem hun MÅ leve med. Et problem hun trenger hjelp til og må løse. Ellers vil hun aldri få venner eller kjæreste.

Gjest ok petter, enig... u/t

Hallo???!!!

Det hadde vært fint om hun ventet på den rette, men hun sliter jo med å ha forhold til andre mennesker. Det er IKKE fint, dette er ikke hennes valg, dette er et problem hun MÅ leve med. Et problem hun trenger hjelp til og må løse. Ellers vil hun aldri få venner eller kjæreste.

.

Gjest rosapåball

Tror du skal fokusere på nærhetsproblemet (altså generelt, at du ikke slipper mennesker innpå deg) i stedet for det med kjæreste. Guttene kommer etterhvert som du blir tryggere på mennesker generelt.

Men om du vil prøve å få kontakt med gutter er irc et tips. Der slipper du å sitte face-to-face med noen og kan lett logge deg av om du ikke vil prate lenger. :o) Der vil du sansynligvis få bekreftelse på hvilken fin person du er også. (Kan være grunn til at du ikke vil slippe noen innpå deg, fordi du tror de dømmer deg...)

Jeg er 23 og har heller ikke hatt et langvarig forhold. men jeg tror du må begynne i det små, mer med å få venner først enn kjæreste.

Jeg har ingen problemer sosialt, og har mange venner og vært på endel dating og rota/flørta rundt med masse forskjellige gutter. men det ser aldri ut som det blir noe mer! jeg er også frustrert over dette, for jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til å vare. alle sier at; å du får nok kjæreste når du minst aner det, bare ikke tenk på det. men det går jo ikke når man hele tiden tenker på at man har lyst å finne noen! jeg føler meg ganske dum jeg og, for alle venninnene mine har nok hatt en kjæreste og flere også i løpet av årene. jeg er lei av å bli sjekka opp på byen av teite gutter som bare vil noe for en natt. men hvor er de ordentlige guttene? : ) og egentlig er jeg jo så dum at jeg alltid faller for de som er litt "bad guys"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...