Gå til innhold

anbefale godt kjøleskap

Anbefalte innlegg

Gjest trenger nytt kjøleskap
Skrevet

Kan du anbefale et godt kjøleskap? Som har isterninger i.. Har hørt det kan koste over 10.000; er ikke det sinnsykt dyrt for et kjøleskap??

Gjest kommer an på
Skrevet

Elkjøp solgte for 8990 i sommer, det var hvitt, ikke stål.

Det er en smal fryser der også, ikke bare kjøleskap.

I tillegg må du beregne rørlegger, for kjøleskapet må ha vanntilførsel.

Frarådet akkurat min bror å kjøpe det ..... det er isbitene som frister, og det blir DYRE isbiter ...... han kjøpte seg istedenfor vanlig kjøleskap m/fryser i underdelen + oppvaskmaskin, begge deler i stål, fikk det for prisen under det et "isbit-kjøleskap" koster.

Skrevet

Hvorfor ikke bare shoppe et vanlig billig kjøleskap og en isbitmaskin for å ha på benken i stedet?

Blir litt mindre rørlegging også hvis du kan ha den ved vasken.

http://www.arngren.net/isbitmaskin.html

Takk for tips! Jeg trodde at man fylte vann i en beholder i slike kjøleskap.. Ikke at man måtte ha rørlegger osv.

Skrevet

Hvorfor ikke bare shoppe et vanlig billig kjøleskap og en isbitmaskin for å ha på benken i stedet?

Blir litt mindre rørlegging også hvis du kan ha den ved vasken.

http://www.arngren.net/isbitmaskin.html

Vi trenger altså et nytt kjøleskap. Ville det ikke vært mest lønnsomt å kjøpe et som har alt (dersom man slipper besøk av rørlegger), eller kan vi bare kjøpe et vanlig samt en ismaskin (om det blir til det)? Takk for svar.

Skrevet

Takk for tips! Jeg trodde at man fylte vann i en beholder i slike kjøleskap.. Ikke at man måtte ha rørlegger osv.

Det vet jeg egentlig ikke noe om, jeg bare så nedenfor her.

Hvis du søker på isbitmaskin på google får du opp en del benk-modeller.

Skrevet

Vi trenger altså et nytt kjøleskap. Ville det ikke vært mest lønnsomt å kjøpe et som har alt (dersom man slipper besøk av rørlegger), eller kan vi bare kjøpe et vanlig samt en ismaskin (om det blir til det)? Takk for svar.

Billigste vanlige slikt jeg har sett kostet litt over 9000.

Jeg aner ikke om man kan helle vann på det eller om det forutsetter vanntilgang.

En isbitmaskin ligger mellom 2700 og 5500 kr, et kjøleskap kan koste omtrent hva som helst alt etter hva dere er på jakt etter :)

Se www.elkjop.no

Skrevet

Det vet jeg egentlig ikke noe om, jeg bare så nedenfor her.

Hvis du søker på isbitmaskin på google får du opp en del benk-modeller.

Tusen takk for hjelpen!

Ha en fin kveld:) Så får jeg se hva det blir til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...