Gå til innhold

Veldig slimete utflod og smerter

Anbefalte innlegg

Gjest anin-71

I de siste dagene har jeg hatt veldig vondt i underlivet, nederste del. Det ligner på menssmerter.

Jeg fikk en gutt for 8 måneder siden og har ikke hatt mensen siden aug-99. Jeg har ikke hatt blødninger siden renselsen tok slutt, 3 uker etter fødselen.

I kveld da jeg skulle på do lå det en stor, hard og slimete klump i trusa. Da jeg tok på den var det som hard gele, og det etterlot seg ikke noe på fingeren. Det var veldig mye.

Fargen var hvitaktig og litt gjennomsiktig. Det luktet ikke noe spesiellt. Ikke svir det heller.

Hva kan det være? Har det noe forbindelse med at jeg har hatt vondt i underlivet?

Jeg er snart 30 år og har aldri hatt noen plager i underlivet tidligere og heller ikke noen kjønnsykdommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15559-veldig-slimete-utflod-og-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...