Gå til innhold

Til dere som bruker hormonspiral!

Anbefalte innlegg

Gjest i all verden da!

Skal etter planen gå over fra nuvaring til hormonspiral snart, pga av at jeg får så masse blødninger av nuvaringen.

Legen lovet meg lite eller ingen blødninger etter at jeg har gått over til h-spiral.

Så til dere der ute med litt erfaring, når drar jeg til legen og får satt den inn?

Blør jeg masse og lenge i begynnelsen?

Er det en blødningsfri tilværelse som venter meg nå?

Hadde blitt kjempeglad for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155604-til-dere-som-bruker-hormonspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tubal-kandidat

Blødde i begynnelsen, så omtrent ingenting.. Men du; kan du ikke spørre legen din om det er sundt for kroppen å ikke ha mensen? Og legge svaret her.. Takk:) Lurer sånn på det, nemlig.

Man får mindre kreftfare med færre menstruasjonssykluser i løpet av livet, visst. Og man har jo ikke mensen med f.eks. p-sprøyte heller. Har aldri hørt fra andre enn noen få rabide fruktbarhetsfanatikere at dette skal være farlig (såfremt man tåler hormonene da). Men nå har jo ikke hormon-prevensjon eksistert så leng at vi vet hvordan det påvirker en gjennom et helt liv, enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...