Gå til innhold

Norsk-engelsk hjelp!(Hater!)

Anbefalte innlegg

Gjest triste meg
Skrevet

Jeg trenger hjelp til å skrive dette på engelsk!

"Jeg vil ikke forsvinne, men du har vedt meg om det, og det kommer jeg til å respektere.Jeg elsker deg av hele mitt hjerte, og ville bygd forhold årt videre.Men du sier nei"

Gjest Dovregubben
Skrevet

I do not wish to disappear, but you have asked me to do so, and I will respect that. I love you of all my heart, and I really wanted to develop our relationship further. But you say no.

Gjest triste meg
Skrevet

Ja...altså: "Du har bedt meg bli borte, og jeg respekterer det. Selv om det er hardt for meg å innse det, må jeg forholde meg til det.Jeg elsker deg, og ville satse alt på at dette skulle blitt et bra forhold.Jeg vil aldri glemme deg for den du er, selv om du har frykt inne i deg. Det har jeg også."

Skrevet

Tja noe sånt som:

"I don't want to disappear, but you have asked me to do so, and I will respect that. I love you with all my heart, and would have continued building our relationship, but you say no".

Mulig det ble veldig "muntlig" engelsk, men så skal vel dette ikke være så formelt heller?

Skrevet

Noe sånt?

I don't wish to go away, but you have asked me to, and I will respect that. I love you with all my heart, and would want to build a relationship with you. But you don't want to.

Skrevet

"Jeg vil ikke forsvinne, men du har vedt meg om det, og det kommer jeg til å respektere.Jeg elsker deg av hele mitt hjerte, og ville bygd forhold årt videre.Men du sier nei"

I don't want to go away, but you asked me to and I'm going to respect that. I love you with all my heart, and wanted to take our relationship to a higher level. But you refuse.

uh...?

Skrevet

Ja...altså: "Du har bedt meg bli borte, og jeg respekterer det. Selv om det er hardt for meg å innse det, må jeg forholde meg til det.Jeg elsker deg, og ville satse alt på at dette skulle blitt et bra forhold.Jeg vil aldri glemme deg for den du er, selv om du har frykt inne i deg. Det har jeg også."

og vi prøver igjen...

"You have asked me to disappear, and I respect that. Even though it's hard for me to realize this, it's the reality I have to face. I love you, and would have given everything to make this a good relationship. Even though you have fears, I will never forget you because of who you are. I have fears too."

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

You have asked me to disappear, and I respect that. Even if it's hard for me to realize it, I will have to relate to it. I love you, and I wanted to sacrifice everything for this to be a good relationship. I will never forget you for whom you are, even if you have fear inside your soul. So have I.

Skrevet

og vi prøver igjen...

"You have asked me to disappear, and I respect that. Even though it's hard for me to realize this, it's the reality I have to face. I love you, and would have given everything to make this a good relationship. Even though you have fears, I will never forget you because of who you are. I have fears too."

evt. avslutte med "I have fears of my own."

Alternativt omtale det som "but you are scared" - litt vanskelig å si uten å vite hva slags frykt det er snakk om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...